جشن گرفتن فصل تعطیلات با بازی‌های پرفروش، محصولات سخت‌افزاری جدید، و موجودی کنسول PS5 بیشتر از همیشه – PlayStation.Blog

هفته آینده سومین سال از آن زمان است PS5 راه اندازی شد و می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از بیش از ۴۰ میلیون بازیکنی که به جامعه جهانی PS5 ما پیوسته اند تشکر کنیم. در این سه سال اول، استودیو پلی استیشن و توسعه دهندگان شخص ثالث بیش از ۲۵۰۰ بازی PS5 را برای لذت بردن بازیکنان معرفی کرده اند، از جمله عناوین مورد علاقه طرفداران در ماه های اخیر مانند Marvel’s Spider-Man 2، Baldur’s Gate 3 و Final Fantasy XVI.

ما در حال ورود به فصل تعطیلات با عرضه کنسول بیشتر از زمان عرضه PS5 هستیم، از جمله مدل جدید PS5 در یک فاکتور شکل کوچکتر بازیکنان همچنین می‌توانند بسته‌های PS5 را برای Marvel’s Spider-Man 2، EA Sports FC 24 و Call of Duty: Modern Warfare III بیابند.


جشن گرفتن فصل تعطیلات با بازی‌های پرفروش، محصولات سخت‌افزاری جدید، و موجودی کنسول PS5 بیشتر از همیشه – PlayStation.Blog

برای جشن گرفتن این لحظه، ما از گیمرهای سراسر جهان استقبال می‌کنیم تا قدرت احساسی بازی همهجانبه را در PS5 با نقطه جدید ما، «اینک در پلی‌استیشن ۵ احساس کن» را تجربه کنند. از طریق تخیل خلاق توسعه دهندگان و استفاده نوآورانه از ویژگی های کنسول مانند تصاویر ۴K، صدای سه بعدی، SSD فوق العاده پرسرعت، و بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​کنترلر DualSense، بازی در PS5 احساسات بیشتری را برمی انگیزد. آخرین نقطه ما به وسعت احساسات بازیکنان در حین کاوش در دنیای PS5، از یک عکس فوری از ترس، رو در رو شدن با کلیکر از The Last of Us Part I، تا لذت ملاقات با گوساله های ماه از میراث هاگوارتز و دوستی با گرگ یخبندان را برجسته می کند. . در فاینال فانتزی شانزدهم.

بازیکنان ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، اتریش، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال می توانند از direct.playstation.com برای خرید مستقیم کنسول PS5، بازی ها و لوازم جانبی از پلی استیشن. محصولات PS5 نیز در خرده فروشان شرکت کننده در سراسر جهان در دسترس هستند.

گسترش فهرست بهترین بازی‌های تاریخ پلی‌استیشن

مرد عنکبوتی ۲ از زمانی که ماه گذشته وارد اتاق‌های نشیمن ما شد، با خط داستانی حماسی، دو قهرمان فوق‌العاده قابل بازی و نیویورک مارول که از نظر بصری خیره‌کننده است، بازیکنان را مجذوب خود کرده است. در ۱۲ ماه گذشته، استودیو پلی‌استیشن و شرکای ما یک جریان ثابت از موفقیت‌های تحسین‌شده منتقدان، از جمله God of War Ragnarrok، Assassin’s Creed Mirage، Diablo IV، Hogwarts Legacy، Horizon Call of the Mountain، Mortal Kombat 1، Star Wars ارائه کرده‌اند. Jedi: Survivor، Street Fighter 6، Humanity و بازسازی های Dead Space و Resident Evil 4.

این تجربیات خارق‌العاده به بهترین مجموعه بازی‌های تاریخ ما اضافه می‌شود، که قبلاً شامل انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن مورد علاقه طرفداران مانند The Last of Us Part I، Final Fantasy XVI، Gran Turismo 7، Returnal، Demon’s Souls، Ratchet & Clank: Rift Apart می‌شود. و Final Fantasy VII Remake.

در همین حال، کاتالوگ بازی برای اعضای PlayStation Plus Extra و Premium/Deluxe همچنان ماهانه با عناوین محبوبی مانند Horizon Forbidden West، Ghostwire: Tokyo، Sea of ​​Stars و غیره به روز می شود.

محصولات نوآورانه جدید در این تعطیلات می آیند

در این تعطیلات، ما همچنین مجموعه‌ای از محصولات سخت‌افزاری و لوازم جانبی جدید را معرفی می‌کنیم که راه‌های جدیدی را برای بازی باز می‌کنند، از جمله پخش کننده از راه دور پورتال پلی استیشنهدفون های بی سیم Pulse Explore و کنترلر دسترسی برای PS5.


جشن گرفتن فصل تعطیلات با بازی‌های پرفروش، محصولات سخت‌افزاری جدید، و موجودی کنسول PS5 بیشتر از همیشه – PlayStation.Blog

با این محصولات جدید، در کنار پلی استیشن VR2 و کنترلر بی سیم DualSense Edgeگیمرها می توانند تجربه PS5 خود را با گزینه های خلاقانه تر از همیشه در تاریخ کنسول پلی استیشن ارتقا دهند.

بازی های شگفت انگیز بیشتر در افق

در حالی که سال ۲۰۲۳ یک سال حماسی برای گیمینگ بوده است، بازی های بزرگ تری نیز وجود دارد که باید منتظر آن باشیم، از جمله Helldivers 2، Concord، Final Fantasy VII Rebirth، Tekken 8، Prince of Persia: The Lost Crown، Pacific Drive و غیره. . .

ما از همه طرفداران خود برای حمایت مداوم شما سپاسگزاریم و بی صبرانه منتظریم تا شما در این تعطیلات و فراتر از آن همه بازی ها و محصولات جدید و هیجان انگیز جدید را در PS5 تجربه کنید.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/07/celebrating-the-holiday-season-with-blockbuster-games-new-hardware-products-and-more-ps5-console-inventory-than-ever-before/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *