جعبه گشایی OnePlus One در Sandstone

پوشش ماسه سنگ اصلی را به خاطر بسپارید یک بعلاوه یک تلفن؟ مولی مقدس، عالی بود. ۱۰ سال پیش در این هفته، اولین دستگاه OnePlus را که سیانوژن را اجرا می کرد و تازه وارد فضای اندروید بود، جعبه گشایی کردیم.

این گوشی با قیمت ۲۹۹ دلار و در ابتدا گفته می‌شد «بسیار بزرگ و باگ» است، این گوشی یک سری موفق از دستگاه‌های OnePlus را آغاز کرد. نمی‌توانم دقیقاً به شما بگویم که چه زمانی وان پلاس به اوج خود رسید، اما با نگاهی به چشم‌انداز کنونی، به نظر می‌رسد دوران اوج وان پلاس در ایالات متحده پشت سر ماست.

علاوه بر یکی از بهترین قسمت‌های پشتی که تا به حال به سخت‌افزار اندرویدی زیبا شده است، سایر مشخصات شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، فضای ذخیره‌سازی تا ۶۴ گیگابایت، باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۴٫۴ است. برای مشاهده مشخصات کامل، اینجا را نگاه کن و همچنین بخش نظرات را به شدت توصیه می کنم. برخی از شوخی های کلاسیک DL در آنجا در حال انجام است.

ویدیوی جعبه گشایی را در زیر تماشا کنید و به ما بگویید ۱۰ سال پیش چه گوشی را تکان می دادید! در سال ۲۰۱۴ گوشی های خوب زیادی در بازار وجود داشت.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/13/tbt-10-years-ago-this-week-we-unboxed-oneplus-one-in-sandstone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *