حباب سبز یا آبی – با پیام های RCS اپل چه می شود؟

خبر مهم هفته بدون شک اخبار مربوط به اپل و تصویب RCS آن در سال آینده به عنوان پیام پیش فرض برای مکالمه بین افرادی که هر دو آیفون ندارند. ما در مورد پیام‌های آیفون به اندروید صحبت می‌کنیم که دیگر نباید چنین تجربه وحشتناکی باشند، با ویژگی‌های مدرن بین این دو، مانند اشتراک‌گذاری رسانه با وضوح بالا، نشانگرهای تایپ، چت‌های گروهی بهبودیافته، پیام‌رسانی از طریق WiFi و غیره. یک خبر خوب در اینجا وجود دارد و اپل باید حداقل برای انجام این حرکت کمی تایید کند.

اما ظاهراً یک سؤال وجود داشت که مردم بیش از هر سؤال دیگری باید پاسخ آن را ببینند – رنگ حباب‌های پیام هنگامی که پیام‌ها از طریق RCS ارسال و دریافت می‌شوند چه خواهد بود؟ فکر می‌کردم این واضح است، اگرچه ظاهراً نه به این دلیل که اکنون اخبار را به اشتراک می‌گذاریم. حباب ها سبز باقی خواهند ماندمردم.

خدمه در ۹to5Mac، که خبر RCS را منتشر کرد، با اپل تأیید کرده است که رنگ حباب بین آیفون و غیر آیفون تغییر نخواهد کرد. این تعجب آور نیست زیرا اپل به سادگی در حال ارتقاء فناوری بازگشتی برای مکالمات غیرiMessage به RCS از طریق پیامک است. به عبارت دیگر، رنگ نشان‌دهنده این است که آیفون در حال پیام‌رسانی به دستگاهی است که آیفون نیست، بنابراین اپل آن را شفاف می‌کند. هنگامی که اتصال iPhone به iPhone یا iMessage به iMessage باشد، حباب‌های آبی باقی می‌مانند.

سوال بزرگ اکنون این است که آیا حباب های رنگی پس از ورود RCS به پیام های اپل اهمیت زیادی خواهند داشت؟ من می‌دانم که در میان ناامن‌ترین انسان‌های زباله روی زمین، قلدری نفرت‌انگیز پیرامون رنگ حباب‌ها وجود دارد، اما درک من این است که شکایات اولیه به این دلیل شروع شد که حباب‌های سبز به این معنی بود که چت‌های گروهی و سایر ویژگی‌ها کار نمی‌کردند و صاحبان آیفون را ناامید می‌کردند. با RCS، ما امیدواریم که این مشکلات به نحوی برطرف شود تا رنگ حباب از اهمیت کمتری برخوردار شود. اگرچه، این اپل است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، بنابراین انتظار نداشته باشید که آنها به طور ناگهانی با دارندگان غیر آیفون با احترام رفتار کنند. اپل قدرت iMessage را می داند.

آیا شانسی وجود دارد که اپل این کار را به درستی انجام دهد؟


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/17/your-green-bubble-stays-even-with-apple-adopting-rcs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *