حداکثر سرعت هوندا ناوی: این مینی موتورسیکلت واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد؟

ماشین ها موتور سیکلت

حداکثر سرعت هوندا ناوی: این مینی موتورسیکلت واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد؟

توسط آلوین ریس/۸ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر EST

هوندا ناوی مدل عجیب و غریب مجموعه miniMOTO نامتعارف این برند ژاپنی است، اما این باعث نمی شود که آن را کمتر سرگرم کننده، معقول یا شیک کند. در مقابل، Navi برای فیرینگ‌های اسپرت و در عین حال با طعم قدیمی، موتور چهار زمانه تک پیستون ۱۰۵ سی‌سی، ساختار سبک وزن، گیربکس CVT و قیمت پایه زیر ۲۰۰۰ دلار امتیاز کسب می‌کند. این مقرون به صرفه ترین خودروی دو چرخ در خانواده miniMOTO است و در خط باریک بین خودروهای معمولی قرار دارد. موتور سیکلت استپ اور و یک اسکوتر شهری با پیچ و خم.

هوندا

علاوه بر این، Navi برای اولین بار یا سوارکاران کهنه کار بسیار عالی است در حالی که گرانتر است اسکوترهای برقی در ظاهر، عملی بودن، برد، عملکرد در جاده و مقرون به صرفه بودن. اما باز هم، خریداران بالقوه در مورد Navi، عمدتاً سرعت بالای آن و عملکرد بزرگراه، نارضایتی خاصی دارند، که با توجه به شباهت آن به یک دوچرخه اسپرت کوچک (بدون به خطر انداختن موقعیت سواری بیش از حد سوخت) قابل درک است. اما دوباره، هوندا ناوی و موتور ۷٫۹ اسب بخاری آن را برای پیمایش در خیابان‌های شهر با سبکی طراحی کرد تا اینکه سرعت‌های بالا را از بین ببرد.

حداکثر سرعت هوندا ناوی چقدر است؟

هوندا آمار رسمی عملکرد Navi را اعلام نکرده است، اما بررسی ها اگر خنده دار نباشد امیدوارکننده به نظر می رسد. هاگرتی با شورش گفت: “۳۵ مایل در ساعت به راحتی می رسد؛ ۵۵ با زمان و صبر امکان پذیر است؛ ۷۰ فقط در هنگام سقوط از صخره اتفاق می افتد.” در ضمن مال دوچرخه Reddit جامعه استدلال می کند که رسیدن به سرعت ۵۰ مایل در ساعت عملا غیرممکن است مگر اینکه در مورد یک سوارکار کوچک صحبت کنیم، اما رسیدن به سرعت ۵۵ مایل در ساعت در ۷ تا ۸ ثانیه با چند حالت مانند چرخ عقب ۱۲ اینچی، کاربراتور جدید، سر پورت شده، کلاچ جدید امکان پذیر است. و یک کیت حذف دور، در میان بسیاری دیگر.

نکته این است که هوندا ناوی یک شیطان سرعت نیست، یک واقعیت بدیهی با توجه به موتور کوچک و در عین حال جذاب ۱۰۵ سی سی و وزن خیس ۲۳۶ پوندی آن. علاوه بر این، حداکثر سرعت ۵۵ مایل در ساعت آن عدد مناسبی در رده مینی موتورها است، اما رقم جالب‌تر مصرف سوخت است. هوندا ادعا می کند که ۱۱۰٫۳ مایل بر گالن برای Navi دارای امتیاز EPA است، چراغی درخشان در میان ابرهای تاریک قیمت های سوخت در حال افزایش.

هوندا

طراحی پر جنب و جوش، کاربردی بودن هوندا ناوی (یک جعبه ذخیره سازی ۱۵ لیتری روی قاب بین پاهای راننده وجود دارد)، مصرف سوخت عالی، و قیمت پایه پایین، آن را به انتخابی مناسب برای اسکوترهای روزمره تبدیل کرده است. این سریع‌ترین خودروی دو چرخ نیست، اما تقریباً از هر راه قابل اندازه‌گیری اسکوترهای برقی را شکست می‌دهد. به علاوه، این یک است هوندابه این معنی که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1463081/honda-navi-top-speed-mini-motorcycle/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *