خالق Shenmue پیش درآمدی به سبک Yakuza 0 را برای ادامه مجموعه در نظر گرفته است

یو سوزوکی، خالق Shenmue، در مورد امکان چهارمین بازی از این سری و ایده توسعه آن به عنوان یک پیش درآمد قابل دسترس تر، مشابه Yakuza 0 بحث کرده است.

شنمو ۳ در سال ۲۰۱۹، ۱۸ سال پس از دومین بازی منتشر شد، اما عمدتاً طرفداران این سری را هدف قرار داده بود. از این پروژه در کیک استارتر حمایت کرد.

سوزوکی اکنون در مصاحبه ای گفت: “من می خواهم Shenmue 4 برای تازه واردان لذت بخش باشد.” IGN. “برای امکان پذیر کردن آن، مهمترین چیز این است که بدون دانستن رویدادهای قبلی در داستان، لذت بخش شود. من فکر نمی کنم که یک بازیکن جدید بخواهد ۱۰۰ درصد داستان را بداند. ۲۰ یا ۳۰ درصد می تواند کافی باشد.”


تریلر گیم پلی Shenmue 3 – یک روز در Shenmue.

“در Shenmue 3، ما یک فیلم خلاصه را اجرا کردیم که رویدادهای اصلی بازی‌های قبلی را به بازیکن آموزش می‌دهد، اما برای Shenmue 4 می‌خواهم آن قسمت را در بازی اصلی ادغام کنم. اگر بازیکن به طور طبیعی از رویدادهای قبلی مطلع شود، عالی خواهد بود. فقط با انجام بازی. برای مثال، به جای تماشای یک فیلم جداگانه، داشتن فلش بک قابل پخش می تواند راهی برای انجام آن باشد.”

برای روشن بودن، سوزوکی تایید نکرد که Shenmue 4 در حال تولید است یا خیر – اگرچه او همچنان به بحث درباره آینده سری ادامه داد.

آیا پیش درآمدی مانند Yakuza 0 – نقطه عطفی برای آن سری، به ویژه در غرب – می تواند به عنوان یک نقطه ورود قابل دسترس برای تازه واردان برای Shenmue عمل کند؟

“بله دارم [thought about that]سوزوکی گفت: “در حال حاضر نمی توانم وارد جزئیات شوم، اما این چیزی است که به آن فکر کرده ام.

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم بازسازی خیابان‌های دوبیتا با جلوه‌های بصری مدرن روی یک موتور جدید به تنهایی ارزش انجام این کار را دارد. “همچنین به موضوع نه صرفاً گسترش دادن در اندازه متصل می شود. ساخت یک Dobuita حتی دقیق تر از Shenmue اصلی ایده جالبی است، به خصوص اگر بازسازی نباشد بلکه یک پیش درآمد با یک داستان جدید باشد.”

با این حال، حتی بدون اینکه Shenmue 4 به صراحت در حال توسعه باشد، سوزوکی گفت که مشغول ادامه کار است. او گفت: علاوه بر Shenmue، ایده‌های مختلفی برای بازی‌های دیگر وجود دارد که دوست دارم آنها را بسازم. و در حالی که امروز نمی توانم به جزئیات آن بپردازم، در حال حاضر روی یک بازی جدید کار می کنیم.

در حال حاضر، بازی Arcade shooter Air Twister در تاریخ ۱۰ نوامبر بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. بازگشتی به ریشه‌های آرکید سوزوکی، قبلاً یک انحصاری اپل آرکید بود که در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد.

ما می‌خوانیم: «استاد تماشایی بازی‌های آرکید دهه ۸۰ برای بازی‌ای که اگر دقیقاً دقیق نباشد، به زمین‌های آشنا بازمی‌گردد، جذاب است. بررسی Eurogamer Air Twister.


منبع: https://www.eurogamer.net/shenmue-creator-has-considered-yakuza-0-style-prequel-to-continue-series

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *