خبر ناامید کننده برای خریداران گلکسی Z Fold 6

قیمت گزارش شده برای گلکسی زد فولد ۶ به وب رسیده است و خریداران بالقوه احتمالا خیلی راضی نخواهند بود.

بر اساس گزارشی که توسط Smartprixقیمت تاشوی آینده سامسونگ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی از ۱۸۹۹ دلار شروع می شود و تا ۲۲۵۹ دلار برای ۱ ترابایت می رسد. برای کسانی که پیگیری می کنند، این افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری نسبت به سال گذشته است که قابل توجه است. وقتی در مورد قیمت اولیه نزدیک به ۲ هزار دلار صحبت می کنیم، باید امیدوار باشیم که سامسونگ در جایی به ارزش ۱۰۰ دلاری اضافه کند، اما تا زمانی که دستگاه رسمی نشود، به طور قطعی نمی دانیم.

بر اساس رندرهایی که دیده‌ایم، باید منتظر ارتقای سخت‌افزاری در سال جاری باشیم، به‌علاوه اضافه شدن تمام ویژگی‌های گلکسی AI. از آن‌چه که می‌توانیم بگوییم، سامسونگ کارهای زیادی را روی لولا انجام داده است و آن را بسیار جمع‌وجورتر کرده است، بنابراین فضای بین نمایشگر را هنگام تا شدن محدود می‌کند. صادقانه، هر نگاه ما داریم از دستگاه داشت ما را برای آن هیجان زده تر کرده است.

رنگ‌ها نیز ذکر شده‌اند که گزینه‌های پرتاب دریایی، سایه نقره‌ای و صورتی هستند.

افزایش قیمت این باور ما را تقویت می کند که بهترین زمان برای خرید گوشی سامسونگ دوره پیش خرید است. آن وقت است که بیشترین پس انداز را خواهید داشت. سامسونگ ممکن است ارتقاء فضای ذخیره‌سازی رایگان، ارزش‌های مبادله تبلیغاتی، همراه با تخفیف‌های فوری داشته باشد. اگر Z Fold 6 در لیست خرید شما قرار دارد، باید آماده باشید مدتی حدود ۱۰ جولای.

// Smartprix


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/12/report-galaxy-z-fold-6-gets-a-price-bump/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *