خشم طرفداران از کراس اوورهای Apex Legends Final Fantasy 7 Rebirth که ظاهراً مجموعاً بیش از ۳۰۰ پوند قیمت دارند.

طرفداران Apex Legends از هزینه لوازم آرایشی در رویداد کراس اوور Final Fantasy 7 Rebirth خشمگین هستند، زیرا می ترسند مجموعا بیش از ۳۰۰ پوند باشد.

این رویداد بعداً امروز در جشن تولد دوباره Final Fantasy 7 آغاز می‌شود و شامل تعدادی آیتم‌های موضوعی، پوسته‌ها و رویدادها می‌شود.

این اولین کراس اوور درون بازی در نوع خود در Apex Legends است و هزینه بالقوه آیتم ها برای طرفداران چشم نواز است. در رسانه‌های اجتماعی، هزینه بالا خشم جامعه بازی را برانگیخته است، اگرچه این هزینه بر اساس هزینه فعلی بسته‌ها است که می‌توان پس از راه‌اندازی رویداد کاهش داد.


تریلر رویداد Apex Legends & Final Fantasy 7 Rebirth

در مجموع ۳۶ مورد برای به دست آوردن وجود دارد. اینها به طور تصادفی از طریق بسته های رویداد، همانطور که در a پست وبلاگ توسط EA. این بسته‌ها حاوی موارد تکراری رویداد نیستند، اگرچه احتمال دریافت یک آیتم افسانه‌ای – از جمله نماد Buster Sword – کمتر از یک درصد است.

ویدیویی در Play Apex به اشتراک گذاشته شد صفحه اینستاگرام، که شامل جزئیات بیشتر است. بسته ها شامل یک مورد رویداد و دو آیتم استاندارد خواهند بود، به این معنی که برای دریافت همه ۳۶ مورد رویداد، ۳۶ بسته مورد نیاز است.


خشم طرفداران از کراس اوورهای Apex Legends Final Fantasy 7 Rebirth که ظاهراً مجموعاً بیش از ۳۰۰ پوند قیمت دارند.
جزئیات بسته از ویدیوی اینستاگرام اعتبار تصویر: EA / Eurogamer

بسته ها معمولاً ۱۰۰۰ سکه Apex هزینه دارند که به صورت واقعی ۸٫۹۹ پوند است. این در مجموع ۳۲۳٫۶۴ پوند برای ۳۶ بسته است.

گفتنی است، ویدیوی اینستاگرام کاهش قیمت بسته ها را به ۱۰۰ سکه نشان می دهد. با توجه به اینکه سکه ها در مقادیر تعیین شده قابل خرید هستند، در صورتی که این قیمت کاهش یافته دقیق باشد، دریافت تمام اقلام حدود ۳۰ پوند هزینه خواهد داشت. با این حال، مشخص نیست که آیا این کاهش انجام خواهد شد و اگر چنین است، برای کل رویداد یا برای مدت کوتاهی اتفاق می افتد. Eurogamer برای شفاف سازی با EA تماس گرفته است.

پوسته های کاراکتر برای خرید جداگانه در دسترس هستند، بنابراین طرفداران می توانند به جای اینکه منتظر قطره های تصادفی باشند، مستقیماً آنها را خریداری کنند. اما طبق پست وبلاگ، اینها هر کدام ۲۱۵۰ سکه قیمت دارند – ۱۷٫۹۹ پوند. برای دریافت مقدار لازم سکه برای هر شش پوسته، ۱۰۱٫۴۷ پوند هزینه خواهد داشت.


اسکرین شات شش پوسته FF7 در فروشگاه Apex Legend
شش پوسته Final Fantasy در فروشگاه Apex Legend. | اعتبار تصویر: EA

بدتر این است که برای همه این خریدها انگیزه وجود دارد. جعبه مرگ در Apex Legends زمانی که یک بازیکن می میرد، پشت سر گذاشته می شود و شامل تمام تجهیزات او می شود. رویداد کراس اوور Final Fantasy 7 دارای جعبه مرگ یک بال فرشته است که از Sephiroth الهام گرفته شده است، اما این تنها با جمع آوری تمام ۳۶ آیتم رویداد متقاطع به دست می آید. این به طور بالقوه بیش از ۳۰۰ پوند برای یک باکس بد بو است که بازیکنان تنها زمانی می بینند که شما ببازید.

علاوه بر این، لوازم آرایشی اسطوره‌ای Buster Sword پس از رویداد به Mythic Shop اضافه نمی‌شود، بنابراین بازیکنان به دلیل احتمال درصد پایین، احتمالاً باید کمی هزینه کنند تا آن را از طریق جعبه آیتم‌های رویداد به دست آورند.

طرفداران بازی به حق از هزینه بالقوه خشمگین هستند.

در کامنت برتر در تریلر یوتیوب رویداد (بالا) آمده است: “من بخشی را دوست داشتم که در آن به ما فرصتی دادند که میراث را به صورت رایگان به دست آوریم و این شانس ۰٫۰۰۰۰۱ درصد است، و کل رویداد ۳۶۰ دلار هزینه دارد. واقعاً یک تجربه اوج است.”

پاسخ هایی که در X که قبلا توییتر بود، تصویر مشابهی را نشان می دهد. در یکی از پاسخ ها آمده است: «هیچ کس برای یک مرد پوست جعبه مرگ ۳۶۰ دلار نمی پردازد». “باورم نمی شود که گاچا را هم عادی می کنی.”

یا همانطور که یکی از کاربران اشاره کرد، می توانید کل سری بازی های Final Fantasy را با هزینه کل این رویداد خریداری کنید.

پست وبلاگ از EA علاوه بر این به رویداد Reward Shop اشاره می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند Gil (ارز رویداد) را با بازی کردن و خرج کردن در موارد رویداد کسب کنند. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که چه میزان گیل به دست می آید.

این رویداد اواخر امروز راه اندازی می شود، که تصویر واضح تری از هزینه واقعی اقلام آرایشی این رویداد ارائه می دهد. در هر صورت، سردرگمی در مورد قیمت به این معنی است که این رویداد در میان طرفداران شروع خوبی ندارد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه (۲۹ فوریه) به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/fans-outraged-at-apex-legends-final-fantasy-7-rebirth-crossover-items-seemingly-totalling-over-300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *