داستان پشت موتورسیکلت رئیس سفارشی ورزش هندی نورمن ریدوس

داستان پشت موتورسیکلت رئیس سفارشی ورزش هندی نورمن ریدوس

یانیو ایوان تقریباً چهار ماه را صرف تعمیرات اساسی رئیس ورزش هند برای نورمن ریدوس کرد. پس از نشان دادن محصول نهایی به بازیگر، ایوان با افتخار اعلام کرد: “من مطمئن شدم که این چیز از اینجا به همان شکل خارج نمی شود” و همچنین اشاره کرد که او احساس می کرد که وسیله نقلیه با افتخار مظهر روح پاورپلانت و ریدوس است.

ستاره «The Boondock Saints» موافقت کرد و در ویدیوی India Motorcycle Reveal اعلام کرد: «این برای من بسیار سفارشی است… من کاملاً عاشق آن هستم». به غیر از ارتقاء بداس، دوچرخه فقط برای ظاهر ساخته نشده بود، و پس از رونمایی، ریدوس، ایوانز و کری هارت بلافاصله کلاه خود را برداشتند و برای سواری در خیابان های لس آنجلس به راه افتادند، در حالی که بازیگر به هندی اشاره کرد: کاملاً جا می‌شود و با آن برخورد می‌کند. به نظر بیمار می‌آید.”

همانطور که Reedus ادامه می دهد، او اعتراف می کند که دوچرخه برای او خاص تر است زیرا او قبلاً هرگز صاحب موتورسیکلت هندی نبوده یا حتی سوار موتور سیکلت هندی نشده بود، به وضوح از اینکه اکنون بخشی از آن است لذت می برد. تاریخچه افسانه ای شرکت. با توجه به وضعیت مشهور ریدوس، به نظر می رسد که او برای اولین بار سوار بر یک سرخپوست با دوربین های چرخان شده باشد. احتمالاً زمان زیادی است که رئیس ورزشی سفارشی یک نمای نزدیک به سبک هالیوودی از «Ride» Reedus دریافت کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1467224/norman-reedus-custom-indian-sport-chief-motorcycle/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *