دانشگاه‌های بریتانیا خواستار کاهش سهام در سهام خود شدند

را انگلستان اکوسیستم منشعب دانشگاه در حال شکوفایی است، با ۱,۱۱۶ شرکت های فعال از ژانویه ۲۰۲۳٫

اما برای تسهیل بیشتر این رشد، دانشگاه‌های بریتانیا باید سهام خود را کاهش دهند.

بر اساس داده ها از بوهورستبین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۲، مؤسسات دانشگاهی به طور متوسط ​​۲۳٫۹ درصد سهام را به خود اختصاص دادند. به عنوان مثال، آکسفورد، برترین تولیدکننده اسپین‌آوت بریتانیا، دارای میانگین ۲۱٫۶ درصد سهام است، در حالی که دانشگاه منچستر و دانشگاه لیدز به ترتیب با ۳۰٫۹ درصد و ۴۲٫۳ درصد، دارای درصد بیشتری از سهام هستند.

این بررسی ۱۰ درصد یا کمتر از سهام را برای spinouts نرم افزاری توصیه می کند، که کمتر IP فشرده هستند و معمولاً به مقدار کمتری از پشتیبانی دانشگاه نیاز دارند. برای علوم زیستی استارت آپ هاحد بالاتری را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد پیشنهاد می کند، در حالی که سهام شرکت های سخت افزاری و مهندسی باید جایی بین دو دسته دیگر باشد.

دانشگاه‌های بریتانیا خواستار کاهش سهام در سهام خود شدند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

Ekaterina Almasque، شریک عمومی در OpenOcean VC، گفت: “دانشگاه های بریتانیا تمایل دارند بیش از دو برابر میزان سهام خود را در مقایسه با همتایان اروپایی خود حفظ کنند. این اختلاف برای دانشگاه های ایالات متحده حتی بیشتر است.”

آلماسک با اشاره به اهمیت فراخوان برای محدودیت های سهام افزود: «این احتمال تأمین مالی از سوی سرمایه گذاران را کاهش می دهد، زیرا بازده بالقوه نسبتاً کمتر است».

توصیه‌های دیگر در این بازبینی شامل حمایت بیشتر دولت از وجوه اثبات مفهوم، داده‌ها و شفافیت بیشتر از طریق ثبت ملی اسپین‌آوت‌ها و افزایش حمایت از بنیان‌گذاران بود.

مؤسسات آکادمیک در سراسر کشور، مانند دانشگاه آکسفورد، دانشگاه بیرمنگام، و امپریال کالج لندن (ICL) تا حد زیادی از این گزارش استقبال کرده اند.

سایمون هپورث، مدیر امپریال انترپرایز در ICL، گفت: «این بررسی اهمیت سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها در پشتیبانی پایدار، سرپرستی و زیرساخت‌های نوآوری را تشخیص می‌دهد».

ما از یافته‌های آن استقبال می‌کنیم و امیدواریم که توصیه‌های آن ذینفعان را در سراسر اکوسیستم نوآوری دانشگاه تحریک کند تا به پروژه‌های بریتانیایی تأثیر بیشتری داشته باشد.»


منبع: https://thenextweb.com/news/uk-universities-urged-reduce-equity-stakes-spinouts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *