درایو دیسک PS5 Slim را می توان به راحتی بین کنسول ها تعویض کرد – اما به اتصال اینترنت نیاز دارید

درایو دیسک PS5 Slim را می توان به راحتی بین کنسول ها تعویض کرد – اما به اتصال اینترنت نیاز دارید

اگرچه در حال حاضر برای انتشار نامشخص “نوامبر” برنامه ریزی شده است، اما مدل جدید و باریک تر پلی استیشن ۵ در حال حاضر در تعداد معدودی از خرده فروشان ظاهر شده است. یک بسته حاوی Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر موجود است در والمارت در کنار انبوهی از قدیمی های دیگر معاملات جمعه سیاه PS5.

بنابراین جای تعجب نیست که برخی از مشتریان کمی زودتر دست به کنسول می زنند، از جمله یوتیوبر محبوب رایان بینیکی که یک ویدیوی جامع جعبه گشایی و مقایسه ای را به این کنسول ارسال کرده است. کانال آنها.

آنها علاوه بر تشریح ابعاد و وزن کاهش یافته کنسول، از این ویدئو برای پاسخ به چندین سوال مهم در مورد ماژول درایو دیسک جداشدنی جدید سیستم استفاده می کنند. اگرچه ماه گذشته کشف شد که برای نصب درایو دیسک به اتصال اینترنت نیاز داریدبسیاری از افراد متعجب شده اند که آیا انتقال دیسک درایو خود به کنسول PS5 دیگر پس از اینکه قبلاً روی یک سیستم نصب شده است، امکان پذیر است یا خیر.

خوشبختانه، به نظر می رسد که حداقل بر اساس آنچه در ویدیوی Biniecki نشان داده شده است، می توانید درایوهای دیسک را عوض کنید، اما یک نکته وجود دارد. درایو دیسک علاوه بر نیاز به اتصال به اینترنت در اولین باری که روی کنسول نصب می‌شود، هر بار که متعاقباً به یک سیستم جدید منتقل می‌شود، برای نصب نیاز به اتصال دارد. این اتصال تنها یک بار در هر کنسول مورد نیاز است، اما بدون آن سیستم به هیچ وجه دیسک را نمی پذیرد.

اگرچه با توجه به نیاز به اینترنت برای نصب اولیه، این خیلی غیرمنتظره نیست، اما باعث ترس بیشتر در مورد تأثیر بالقوه این تصمیم بر تلاش‌های آینده برای حفظ بازی‌های ویدیویی می‌شود. از آنجایی که درایو دیسک نیاز به اتصال اولیه به سرورهای سونی دارد، ممکن است چند سال بعد سرورها آفلاین شوند و نسخه‌های حذف‌شده ماژول درایو دیسک کاملاً غیرقابل استفاده شوند.

زود از دست نده معاملات بازی جمعه سیاه. راهنمای ما برای بهترین ها را ببینید معاملات کنترلر PS5 جمعه سیاه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/the-ps5-slims-disc-drive-can-be-swapped-between-consoles-easily-but-you-need-an-internet-connection

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *