دریافت آلی از این! یک کتاب رسمی آشپزی Horizon در راه است

اگر متوجه شدید که فکر می‌کنید، «می‌دانید، من بیشتر حس می‌کنم در حال حاضر به‌جای اینکه گله‌ای از Grazers را با Aloy بچرخانم، یک Smörgåsbord بزرگ از لذت‌های آشپزی را چرا می‌کنم»، یک خبر خوب دارم. یک کتاب رسمی آشپزی Horizon در دست کار است.

این کتاب که با نام مزه‌های هفت قبیله شناخته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که دسته‌ای از خورش آتش‌فشان تند یا حتی مقداری گراز تلخ (که به‌عنوان «دهان‌آبی» توصیف می‌شود، شلاق بزنید.

این نسخه از Insight Editions، ریک باربا و نویسنده پرکار دستور پخت ویکتوریا روزنتال، که ممکن است نام او را از تعداد بی‌شماری از کتاب‌های آشپزی مرتبط با بازی‌های ویدیویی دیگر بشناسید، می‌آید. کتاب آشپزی رسمی God of War در نه قلمرو و کتاب آشپزی Destiny مورد تایید دانلان.


۱۷ نکته غرب ممنوعه Horizon که باید بدانید.

روزنتال این کتاب آشپزی آینده Horizon را “پروژه ای باورنکردنی برای کار کردن” نامید و اضافه کرد که او نمی تواند منتظر بماند تا همه آن را به دست بگیرند.

اینجاست تار شدن از کتاب آشپزی افق رسمی: سلیقه های هفت قبیله:

“شما گرمای شیطانی شیارهای خورشید، قله‌های Longroam، و وحش‌های کشنده و وسیع غرب ممنوعه را کاوش کرده‌اید. این مناطق مملو از خطر هستند، اما همچنین مملو از غذاهای عجیب و شگفت‌انگیز هستند تا ضیافتی مناسب برای یک جستجوگر درست کنید! اکنون می توانید بیش از ۶۰ غذای خوشمزه را با Horizon: The Official Cookbook درست کنید.

در این کتاب آشپزی از خورش آتشفشانی تند گرفته تا گراز تلخ خوراکی برای همه وجود دارد. نگران گم شدن در طبیعت نباشید، زیرا دستور العمل های شما با توصیه های متخصص در مورد جهان، مردم و هنرهای آشپزی قرن سی و یکم.”


دریافت آلی از این!  یک کتاب رسمی آشپزی Horizon در راه است
اعتبار تصویر: چریک

کتاب آشپزی Horizon قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود پیش سفارش در حال حاضر موجود است.

در همین حال، اگر می خواهید بیشتر در مورد آوردن دنیای بازی های ویدیویی به آشپزخانه بشنوید، حتما بررسی کنید گپ برتی با روزنتال در اینجا.

در مورد خود سری بازی، اوایل امسال سونی اعلام کرد Horizon Forbidden West: Complete Edition در سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی عرضه می شود. این نسخه از آخرین بازی‌های Aloy شامل بازی پایه و DLC Burning Shores به همراه مجموعه‌ای از موارد اضافی خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/get-aloy-of-this-theres-an-official-horizon-cookery-book-on-the-way

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *