در اینجا بهترین تخفیف Pixel 8 Pro Prime Day است: ۳۰۰ دلار تخفیف

احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که روز نخست سال ۲۰۲۴ است و انواع تخفیف ها در سراسر اینترنت وجود دارد. آمازون مرکز بسیاری از آن است، زیرا این روز نخست است، اما دیگران نیز میزبان معاملات هستند تا سعی کنند بخشی از کسب و کار شما را بدزدند. برای اولین معامله روز از طرف ما، فکر کردیم به شما سری پیکسل ۸ را معرفی کنیم که در این هفته خرید تصادفی تابستانی تخفیف های زیادی داده می شود.

را Pixel 8 Pro به ۶۹۹ دلار کاهش یافته است (۳۰۰ دلار تخفیف)، در حالی که پیکسل ۸ به ۴۹۹ دلار کاهش یافته است (۲۰۰ دلار تخفیف). این ممکن است بهترین قیمتی باشد که تا به حال در Pixel 8 Pro دیده ایم، خارج از آن آن یک معامله نادر Google Play که تعداد کمی دریافت کردند.

اگر آن دو گوشی و قیمت آنها مطابق میل شما نیست، Pixel 8a 50 دلار تخفیف دارد و Pixel 7a را می توان با قیمتی کمتر از ۲۲۹ دلار خریداری کرد در Best Buy (آمازون آن را با قیمت ۲۴۹ دلار در اختیار دارد).

ما داریم بررسی همه این گوشی ها اگر شما نیاز به دانستن چیزی دارید، اما فکر اساسی اینجاست که پیکسل ۸ پرو با قیمت ۶۹۹ دلار قیمت بسیار خوبی دارد. حتی با وجود Pixel 9 Pro و طراحی مجدد بزرگ آن تا یک ماه دیگر، Pixel 8 Pro سال‌ها و سال‌ها به‌روزرسانی باقی مانده است و دستگاهی درجه یک است که هنوز هم رقابت می‌کند.

پیوندهای معامله آمازون:


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/16/prime-day-deals-300-off-pixel-8-pro-200-off-pixel-8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *