در اینجا به شکایات پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو می رسیم

آه، بله، به آن رسیده ایم – اکنون در بخشی از راه اندازی یک تلفن پیکسل جدید هستیم که در آن انبوه تلفن های جدید آنقدر طولانی بوده که شروع به اشاره به نقص ها کنند. و مانند هیچ گروه دیگری از مصرف کنندگان، صاحبان پیکسل در مورد دستگاه هایی که به طور بالقوه ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر برای آن ها خرج کرده اند خاص، پر سر و صدا و تأثیرگذار هستند، بنابراین ما شروع به شنیدن همه چیز در مورد بد بودن Pixel 8 و گوگل کرده ایم. پیکسل ۸ پرو هستند.

این من به وضوح در مورد این نکته در داستان اغراق می کنم (به نظر من پیکسل ۸ پرو عالی است و برای خیلی ها گزینه ای عالی است)، اما دقیقاً در این زمان هر سال با هر عرضه گوشی پیکسل اتفاق می افتد و بنابراین ما احساس نیاز می کنیم که آن را به گونه ای مورد خطاب قرار دهید که مطابق با لحظه باشد. این پوچ است که ما (کسانی که اطلاعات را به اشتراک می گذارند) هر سال این کار را انجام می دهیم، در عین حال پوچ است که … خوب، ما (صاحبان تلفن) هر سال مجبورند این کار را انجام دهند.

خالی شدن باتری Pixel 8

در حال حاضر، مجموعه فعال است reddit (بیشتر، بیشتر) و یک مشت دیگر انجمن های انجمن خود گوگل متوجه شده است که مودم های مورد استفاده در پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو یک زباله داغ هستند. ما به این موضوع اشاره کردیم در بررسی پیکسل ۸ پرو ما، با اشاره به اینکه در نگه داشتن سیگنال مشکل دارد و در انتقال بسیار وحشتناک است، که در صورت ترک راحتی وای فای خانه، به رقص تغییر حالت هواپیما در طول روز منجر می شود. به نظر می‌رسد گوگل از مودم بسیار مشابهی با مودم‌های بدی که در خطوط پیکسل ۶ و پیکسل ۷ استفاده می‌کرد استفاده می‌کند، که هر دو به خاطر مشکلاتی که من به تازگی با آن مواجه شدم بدنام بودند.

مسئله این است که فقط برخی از آنها در واقع به مشکلات مودم اشاره می کنند زیرا آنها به گرمای بیش از حد و عمر باتری ضعیف در زمانی که وای فای نیستند اذعان می کنند. برای همین من می پرم و اصرار می کنم که اینجا مودم مقصر است. می بینید، مانند پیکسل ۶ و پیکسل ۷، اگر هر روز تمام روز روی وای فای بنشینید، احتمالاً تجربه شما از تلفن های پیکسل گوگل عالی خواهد بود. همه مشکلات زمانی شروع می‌شوند که شما آنقدر شجاع می‌شوید که پیاده‌روی کنید، رانندگی کنید، بدوید، دوچرخه‌سواری کنید یا در میخانه‌ای توقف کنید که وای‌فای دارد اما از شما می‌خواهد رمز عبور لعنتی را از کسی بخواهید تا فقط با ۵G ضعیف خود بمانید. “ارتباط در عوض.

بنابراین برای جمع‌بندی این موضوع، مردم با استفاده از اتصال سلولی که اغلب منجر به داغ شدن پیکسل ۸ یا پیکسل ۸ پرو آنها می‌شود، عمر باتری ضعیفی پیدا می‌کنند. احتمالاً هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. با این حال، اگر می‌خواهید امتحان کنید، Google فهرست کاملی از ایده‌ها را به «رفع مشکلات تخلیه باتری در تلفن Pixel

سایر مشکلات پیکسل ۸

مشکلات باتری سرفصل این لحظه هستند، اما ما در مورد آنها نیز شنیده ایم مسائل اسکرولرنگ صورتی در اشکال نمایشگر همیشه روشن وجود داشت (که گوگل در حال رفع آن است، مردم دوباره متوجه می شوند که خواننده اثر انگشت کمتر از حد متوسط ​​است (با این حال، باز کردن قفل با چهره عالی است!و احتمالاً دیگران نیز وجود دارند. اینها آخرین هم نخواهند بود تلفن‌های پیکسل گوگل، اگرچه از بسیاری جهات عالی هستند، اما کامل نیستند.

به هر حال هیچ تلفنی وجود ندارد، فقط گوشی های گوگل همیشه با چاقوی جراحی توسط جامعه تشریح می شوند. اگر یک پیکسل نمایشگر خاموش باشد، دما افزایش یابد یا عمر باتری به ۱۰ ساعت نمایشگر افزایش پیدا نکند، در مورد آن می شنویم. با این حال، این فهرست اولیه از مسائل به اندازه سال های گذشته افراطی به نظر نمی رسد. در اینجا باید امیدوار بود که این بدترین حالت باشد و شیشه پوشش دوربین شروع به ترکیدن خود به خودی نکند یا چیزی مشابه. آره که اتفاق افتاد.

تجربه پیکسل ۸ شما تا کنون چگونه بوده است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/02/and-here-come-the-pixel-8-and-pixel-8-pro-complaints-battery-drain/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *