در اینجا جالب ترین تریلرهای رویداد Indie World نینتندو را مشاهده می کنید

نینتندو به تازگی برگزار شد رویدادها را به نمایش بگذارد و تعدادی تریلر برای عناوین آینده سوییچ که توسط استودیوهای کوچک ساخته شده است را برای اولین بار منتشر کرد. هندی های بسیار خوبی وجود داشت که برای آینده کنایه زدند یا حتی امروز با غافلگیری منتشر شدند، اما اجازه دهید ابتدا یک چیز را از سر راه برداریم. تریلر جدیدی برای آن وجود نداشت شوالیه توخالی: Silksong هیچ اطلاعاتی در دسترس نبود،

فقط به این دلیل شوالیه توخالی عاقبت همچنان به بدافزار تبدیل می شود به این معنا نیست که رویداد خبری بزرگ مترویدوانیا را ندیده است. یک بازی جدید Shantae وجود دارد، و حتی بیشتر از آن طول کشیده است سیلک سانگ رها ساختن. پیشرفت Shantae: انقلاب مخاطره آمیز عنوانی بود که توسعه آن بیش از ۲۰ سال پیش آغاز شد و در ابتدا برای Game Boy Advance در نظر گرفته شده بود. به نظر می رسد قلاب در اینجا چندین لایه است که Shantae می تواند برای یافتن اسرار بین آنها حرکت کند. سال آینده منتشر خواهد شد.

بعد، وجود دارد جزیره مون استون، بازی‌ای که اخیراً چارت‌های استیم را از بین برده است. این یک بازی کاملاً ستاره ای در ژانر “دنج” است که اساساً ترکیبی بین پوکمون و دره استاردیو. موجوداتی برای جمع آوری، نبردهای نوبتی، کشاورزی، عاشقانه و رمز و راز فراوان وجود دارد. دنیا بزرگ است و من هنوز پس از ماه‌ها بازی، همه آن را کشف نکرده‌ام. نسخه سوییچ قرار است در بهار سال آینده عرضه شود.

یکی دیگر از موفقیت های بزرگ Steam از اوایل امسال راه خود را به سوییچ در سال ۲۰۲۴ باز می کند. نگهبان هسته یک سرکش با مضمون ماینینگ بسیار خوب است که در چند ماه گذشته بسیار از آن لذت برده ام. حلقه گیم پلی اعتیاد آور است، با پایه سازی، ارتقاء فراوان و باس های بزرگ. همچنین یک جزء چند نفره نسبتاً قوی وجود دارد.

RPG تاکتیکی زرق و برق دار زوزه بکش سورپرایز امروز راه اندازی شد. در قرون وسطی اتفاق می افتد، زوزه بکش آیا سعی کردی از طاعونی که مردم را به جانوران وحشی تبدیل می کند دفع کنی؟ شما در نبردهای نوبتی شرکت خواهید کرد و در جستجوی درمان هستید. گرافیک و سبک هنری مطمئناً با این یکی قوی هستند. یک نسخه نمایشی برای کسانی که کنجکاو هستند وجود دارد و نسخه کامل آن ۱۵ دلار هزینه دارد.

یک عنوان زیبا دیگر، آهنگ هایلند، در ۵ دسامبر منتشر می شود. این ماجراجویی sidescrolling به نظر می رسد برخی از DNA را با بازی هایی مانند برزخ و نوید یک روایت تطبیقی ​​را می دهد که همراه با انتخاب بازیکن تغییر می کند. همچنین موسیقی متنی وجود دارد که منحصراً توسط گروه‌های محلی اسکاتلندی پر شده است.

البته، این فقط خراش دادن سطح تریلرهای نمایش داده شده در Indie World است. نینتندو سوییچ یکی از نمادین‌ترین بازی‌های مستقل تمام دوران را به‌روزرسانی می‌کند. بهم تابیدن و بافتن. علاوه بر این، سیم کارت موس مبتنی بر نوبت نیز وجود دارد قهرمان کوله پشتی، گیج مبتنی بر نقاشی Passpartout 2: The Lost Artist و بسیاری دیگر، همه امروز یا در آینده نزدیک منتشر می شوند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/here-are-the-coolest-trailers-from-nintendos-indie-world-event-185937988.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/here-are-the-coolest-trailers-from-nintendos-indie-world-event-185937988.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *