در اینجا لیستی از دستگاه های موجود است

اکنون شبکه Find My Device گوگل راه اندازی شده است، ممکن است از خود بپرسید که آیا دستگاهی در بازار وجود دارد که بتواند از آن استفاده کند. پاسخ کوتاه این است – وجود خواهد داشت، به زودی. می دانم، به نظر می رسد که این همیشه در مورد محصولات جدید مرتبط با اندروید صدق می کند، اما ما در اینجا هستیم. حتی با وجود اینکه شبکه در حال حاضر فعال شده است، ماه می راه اندازی می شود.

اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر از دیگران باشید، Chipolo و Pebblebee دو شرکت اولی هستند که دستگاه‌های خود را معرفی کردند و پیش‌سفارش‌ها بلافاصله باز می‌شود. گوگل قبلاً به ما گفته بود که در اواخر سال جاری انتظار دستگاه های بیشتری از Eufy، Motorola، Jio و دیگران داشته باشیم.

Chipolo – Find My Device

محصولات Chipolo Find My Device در حال حاضر شامل یک برچسب ردیاب و یک کارت کیف پول هستند. شما می توانید اینها را به صورت جداگانه یا به صورت بسته ای خریداری کنید تا به طور بالقوه مقداری پول نقد ذخیره کنید.

  • Chipolo ONE Point: این وسیله برچسبی است که می توانید آن را به جا کلید، کوله پشتی یا چمدان متصل کنید تا به راحتی آن موارد را ردیابی کنید. دارای باتری قابل تعویض است که تا ۱ سال دوام می آورد (CR 2032)، صدای زنگ به ۱۲۰dB و مقاومت IPX5 در برابر آب. این در رنگ سفید مایل به قرمز عرضه می شود و برای هر برچسب ۲۸ دلار قیمت دارد. همچنین می توانید بسته های ۴ تایی را با قیمت ۷۹ دلار خریداری کنید. (Chipolo ONE Point را خریداری کنید)
  • نقطه کارت چیپولو: در اینجا کیف پول یا ردیاب کارتی را داریم که به شکل یک کارت اعتباری است که به راحتی داخل شکاف کیف می‌رود. ضخامت آن ۲٫۴ میلی متر است، دارای صدای زنگ ۱۰۵ دسی بل، مقاومت در برابر آب IPX5 است و تا دو سال دوام می آورد. باتری قابل تعویض ندارد. قیمت آن ۳۵ دلار است. (فروشگاه Chipolo CARD Point)

Chipolo می‌گوید اولین دسته از محصولات Find My Device برای محموله‌های ماه می فروخته شده است. آنها انتظار دارند دسته دوم در حدود ۱۰ ژوئن ارسال شود.

در اینجا لیستی از دستگاه های موجود است

Pebblebee – Find My Device

محصولات Pebblebee Find My Device با Chipolo با دستگاه های گیره و کیف پول مطابقت دارند، اما آنها سومی به نام Tag دارند. شما مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه را دارید، اما Pebblebee با داشتن باتری‌های قابل شارژ در داخل بسیار بزرگ است.

  • برچسب Pebblebee: دستگاهی به نام Tag انعطاف پذیرترین دستگاه Pebblebee است، زیرا اساساً می توانید به لطف یک چسب آن را به هر چیزی بچسبانید. دارای باتری قابل شارژ تا ۱۲ ماه، زنگ داخلی و ضد آب IPX6. این در بسته های ۱، ۲ و ۴ تایی عرضه می شود که از ۳۴٫۹۹ دلار شروع می شود. (خرید برچسب Pebblebee)
  • کارت Pebblebee: این گزینه به سبک کیف پول آنها با عمر باتری ۱۸ ماهه (قابل شارژ) است. همچنین دارای یک چراغ LED برای یافتن آن در تاریکی، زنگ داخلی/صدا و مقاومت در برابر آب IPX6 است. کارت در گزینه های ۱ بسته، ۲ بسته و ۴ بسته با قیمت اولیه ۳۵ دلار عرضه می شود. (خرید کارت Pebblebee)
  • گیره زنبور عسل: گیره گزینه ای به سبک AirTag است که ۱۲ ماه عمر باتری دارد و همچنین قابل شارژ است. آی تی هم دارای زنگ داخلی، LED روشن و مقاومت IPX6 در برابر آب است. این محصول در بسته های ۱، ۲ و ۴ تایی عرضه می شود که از ۲۹٫۹۹ دلار شروع می شود. (خرید کلیپ Pebblebee)

Pebblebee انتظار دارد محموله‌های محصولات «دستگاه من را پیدا کن» در پایان ماه مه جابجا شود. آنها در ماه ژوئن به مکان هایی مانند Google Store خواهند رسید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/08/first-certified-google-find-my-device-trackers-arrive-in-may/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *