در اینجا نحوه دریافت بلیط رایگان NFL یکشنبه از Verizon آورده شده است

Verizon امروز صبح اعلام کرد که NFL را هدیه می دهد بلیط یکشنبه به مشتریان، اما بر خلاف هدیه T-Mobile از MLB At Bat، مشتریان Verizon باید مقداری پول بیشتری را برای جلوگیری از این تبلیغات خرج کنند.

چگونه آن را بدست آوریم: وجود دارد سه راه برای دریافت بلیط یکشنبه از Verizon به صورت رایگان. مشتریان جدید تلفن همراه می‌توانند آن را با خرید تلفن منتخب در یک طرح نامحدود انتخابی، مشتریان جدید اینترنت خانگی می‌توانند با طرح‌های انتخابی اینترنتی Verizon Home دریافت کنند، یا مشتریان فعلی تلفن همراه می‌توانند هنگام ارتقای دستگاه‌های انتخابی در طرح نامحدود پلاس، آن را دریافت کنند.

برای هر کسی که قبلاً قصد انجام یکی از این کارها را داشت، عالی است، شما واجد شرایط دریافت بلیط یکشنبه رایگان (به ارزش ۴۴۹ دلار) هستید. با این حال، اگر به دنبال افزایش صورتحساب ماهانه خود با ارتقای دستگاه یا اضافه کردن یک خط به حساب کاربری فعلی خود نیستید، شانس شما را ندارید.

بلیط رایگان یکشنبه تنها تبلیغ اعلام شده توسط Verizon نیست. همچنین مفصل است تخفیف در YouTube TV برای مشتریان جدید و موجود اینترنت خانگی. این مشتریان برای ۱۲ ماه واجد شرایط تخفیف ۱۰ دلاری در ماه هستند که هزینه ماهانه YouTube TV را به ۶۲٫۹۹ دلار در ماه برای یک سال کاهش می دهد.

T-Mobile مدتهاست که MLB At Bat را به مشتریان هدیه داده است، تبلیغی که تصور می کنم بسیاری از مشتریان را وفادار نگه داشته است. هیچ رشته ای به این تبلیغات متصل نیست، این فقط یک هدیه به همه مشتریان واجد شرایط است. ما آرزو می‌کنیم که Verizon در اینجا همین کار را انجام می‌داد، اما واضح است که تفاوت عمده‌ای در هزینه وجود دارد. اگر Verizon همچنین یک تخفیف ساده به همه مشتریان برای Sunday Ticket ارائه دهد، عالی خواهد بود.

صفحه فرود بلیط ورایزون یکشنبه

// Verizon


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/24/verizon-gifting-nfl-sunday-ticket-when-you-buy-a-new-phone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *