در اینجا نحوه دریافت پیکسل ۸a با ۵۰ درصد تخفیف آورده شده است

کسانی که به دنبال بهترین هستند پیکسل ۸a این معامله نباید فراتر از فروشگاه Google باشد، زیرا سازنده پیکسل آخرین دستگاه پیکسل را با ۵۰ درصد تخفیف مشخص می‌کند، البته تا زمانی که قصد خرید یک تلفن پیکسل گران‌تر را نیز دارید.

نحوه کار بسیار ساده است. Pixel 8، Pixel 8 Pro یا Pixel Fold بخرید، Pixel 8a را به سبد خرید خود اضافه کنید، سپس در هنگام تسویه‌حساب ۵۰ درصد تخفیف برای Pixel 8a دریافت کنید. Pixel 8a با ۵۰ درصد تخفیف، فقط ۲۴۹ دلار قیمت دارد، به علاوه ۵۰ دلار اعتبار Google Store دارد که می تواند برای لوازم جانبی یا هر چیزی که می خواهید استفاده کنید.

از آنجایی که Pixel 8 نیز با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد، می توانید هر دو a Pixel 8 و Pixel 8a مجموعاً ۷۹۸ دلار. این نیز قبل از پس‌اندازهای احتمالی معامله است که ممکن است واجد شرایط آن باشید، بنابراین کل شما می‌تواند حتی کمتر شود.

ما چنین معاملاتی را دوست داریم زیرا هیچ قرارداد یا چاپ دقیقی برای خواندن وجود ندارد. این صرفه جویی فوری است، به شرطی که دستورالعمل های بسیار ابتدایی را دنبال کنید. اگر به یک تلفن برای یک بزرگسال جوان یا یک دستگاه ثانویه برای تلفن کار خود نیاز دارید، این یک پیشنهاد خوب است.

لینک فروشگاه گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/04/deal-buy-pixel-8-get-pixel-8a-for-249-50-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *