در اینجا HTC U24 Pro است

در اینجا HTC U24 Pro است

۱۱ ژوئن ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

در اینجا HTC U24 Pro است

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

هفته گذشته HTC طعنه زد اعلامیه برای فردا، ۱۲ ژوئن. اینترنت پیش رفته و آن را خراب کرده است. متاسفم اچ تی سی ما انتظار داریم که این شرکت رونمایی کند U24 Proدستگاهی با لیست نسبتاً کاملی از مشخصات، اما احتمالاً در نزدیکترین فروشگاه حامل شما در ایالات متحده موجود نخواهد بود.

برای مشخصات، انتظار می رود HTC U24 Pro دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ (۱۲۰ هرتز)، اسنپدراگون ۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، امتیاز IP67، میکرو اس دی برای حافظه قابل ارتقا، سه دوربین عقب باشد. . (اصلی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است)، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شیشه گوریلا گلس ویکتوس، اثر انگشت خوان کناری و اندروید ۱۴٫

انتظار می رود این دستگاه در سراسر اروپا ۴۵۰ یورو قیمت داشته باشد، اما باز هم، نفس خود را برای عرضه در ایالات متحده حبس نکنید.

به اندازه کافی دیوانه کننده، اگر این دستگاه در ایالات متحده راه اندازی شود، من در واقع فکر می کنم آنها می توانند چند واحد را جابجا کنند. اگر با قیمت ۳۹۹ تا ۴۴۹ دلار به بازار عرضه شود، این مشخصات مطمئناً ارزش بررسی دارند. من نمی‌توانم به فکر بازگشت به شیشه جلویی خمیده باشم، اما در کل، این دستگاه ظاهر زیبایی دارد. اچ‌تی‌سی هرگز با گزینه‌های رنگی شیرین بیرونی نیز خسیسی نداشته است.

اگر این گوشی از طریق روش‌های آنلاک به آمریکا می‌آمد و کاملاً پشتیبانی می‌شد، اصلاً برایتان جالب بود؟ هنگامی که HTC آن را رسمی کرد و اگر چیزی ارزش به اشتراک گذاشتن داشته باشد، این پست را به روز می کنیم.

// GSMArena

اشتراک گذاری

دسته بندی

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/11/heres-the-htc-u24-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *