در اینجا OnePlus Pad 2 و OnePlus Watch 2R هستند

تیزبینی دستگاه های جدید OnePlus هفته گذشته آغاز شده است با یک تصویر خط‌آپ دستگاه سایه‌ای همراه با تاریخ عرضه رسمی. امروز، OnePlus با نشان دادن تصاویر بیشتر این دستگاه‌ها و بیان توضیحات کمی برای هر کدام، به تبلیغات تبلیغاتی ادامه می‌دهد.

در اینجا اولین نگاهی به OnePlus Pad 2، OnePlus Watch 2R، و OnePlus Nord Buds 3 Pro می اندازیم – چه نامی برای آخرین مورد.

در بالا، OnePlus Watch 2R، نسخه بعدی OnePlus Watch 2 است. ساعتی که اوایل سال از آن بسیار لذت بردیم. در واقع، این یک ساعت رده بالای Wear OS است که باید در لیست کوتاه ساعت های هوشمند شما قرار گیرد، به خصوص اگر بیشتر به عمر باتری اهمیت می دهید.

برای OnePlus Watch 2R، ما همچنان رتبه عمر باتری ۱۰۰ ساعته را به همراه دو رنگ (مشکی یا نقره ای) و طراحی قاب کمی تغییر داده ایم. صادقانه بگویم، به نظر می رسد که این یک به روز رسانی طراحی است و نه هر نوع ساعت جدید، و این احتمالاً مشکلی ندارد. این طراحی به روز شده مطمئناً زیبا به نظر می رسد.

در اینجا OnePlus Pad 2 و OnePlus Watch 2R هستند

OnePlus Pad 2 دستگاهی است که در بالا می بینید. این صفحه نمایش ۱۲٫۱ اینچی با نسبت ۷:۵ و “چیپست پیشرو در صنعت” دارد، و بله، این تمام چیزی است که آنها به ما می گویند. این یک تبلت است.

و در نهایت، OnePlus Nord Buds 3 Pro، یک جفت هدفون میان‌رده با ANC که در رنگ مشکی ستاره‌ای یا Soft Jade عرضه می‌شوند، در زیر آمده است. آنها دارای درایورهای ۱۲٫۴ میلی متری هستند، دارای ۴۹ دسی بل حذف نویز هستند و نباید بانک را خراب کنند. آنها هدفون هستند.

رویداد بعدی OnePlus در ۱۶ ژوئیه آغاز می شود. در آن زمان موارد بیشتری خواهیم داشت.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/09/oneplus-shares-images-oneplus-pad-2-watch-2r-new-buds-ahead-of-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *