در اینجا Pixel Watch 3 است

هیجان قابل توجهی در مورد وجود داشته است پیکسل واچ ۳با توجه به اینکه این اولین سالی است که گزارش شده است که گوگل قصد دارد دو گزینه اندازه متفاوت ارائه می دهد. Pixel Watch 2 یک پوشیدنی نسبتا کوچک است، بنابراین بسیاری از مصرف کنندگان صبورانه منتظر اندازه بزرگتر هستند.

با تشکر از ۹۱ موبایل، ما در حال دریافت اولین نگاه شخص ثالث خود به Pixel Watch 3 هستیم. گزارش شده است که این ساعت دقیقاً همان اندازه صفحه نمایش سال گذشته را ارائه می دهد، اگرچه گفته می شود بدنه خود کمی ضخیم تر است تا باتری “بزرگتر” را در خود جای دهد. ما در مورد افزایش احتمالی فقط ۳ میلی آمپر ساعت صحبت می کنیم، بنابراین من خیلی هیجان زده نخواهم شد.

رندرهای ارائه شده، مدل مشکی روی مشکی را به نمایش می‌گذارند که یکی از پایه‌های اصلی سری ساعت‌های پیکسل است. قسمت پشتی مجموعه ای از سنسورهای ردیابی، بلندگوی جانبی و استفاده مداوم گوگل از سیستم باند اختصاصی خود را نشان می دهد. خوشبختانه، به نظر نمی رسد که گوگل قصد دارد سال به سال مدل پشتی را تغییر دهد، یعنی شارژرهای Pixel Watch 2 ما باید به خوبی کار کنند.

این یک شرط مطمئن است که به زودی شاهد رندرهای Pixel Watch 3 (نسخه بزرگتر) خواهیم بود. فکری در مورد اینها؟ Pixel Watch 3 در کنار سری Pixel 9 در ماه اکتبر انتظار می رود.

// ۹۱ موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/10/our-first-look-pixel-watch-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *