در حالی که Garmin Forerunner 745 به پایین ترین قیمت خود رسیده است، دست خود را بگیرید

۲۳۰ دلار پس انداز کنید: از ۶ دسامبر، ساعت هوشمند Garmin Forerunner 745 فقط با قیمت ۲۶۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد که از ۴۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این نه تنها ۴۶ درصد پس انداز است، بلکه پایین ترین قیمت آن تا کنون است.

Garmin Forerunner 745

۲۶۹٫۹۹ دلار در آمازون (صرفه جویی ۲۳۰ دلار)




تلاش برای انتخاب یک ساعت هوشمند از بازار بیش از حد اشباع شده به اندازه کافی غافلگیر کننده است که یک مرد بالغ را به گریه می اندازد. ردیاب‌های مبتنی بر سلامتی و تناسب اندام، همه کاره‌ای مانند آن وجود دارد اپل واچ، ساعت های هوشمند ورزشی متمرکز شده و همه چیز در این بین. اگر بتوانید گزینه های خود را بر اساس نیاز خود محدود کنید، کمک می کند. برای مثال، دوندگان و ورزشکاران سه گانه باید ساعت هوشمندی را که به طور خاص برای پیگیری سرعت، مسافت، مسیرها و سایر معیارها ساخته شده است، همراه با عمر باتری داشته باشند که می تواند برنامه تمرینی شما را مدیریت کند.

را ساعت گارمین فورونر دقیقاً همین‌ها هستند – و از ۶ دسامبر، یکی از مدل‌های برتر آن‌ها، یعنی Garmin Forerunner 745، فقط با قیمت ۲۶۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. در حالی که آمازون قیمت لیست خود را ۳۹۹٫۹۹ دلار است، ساعت هوشمند در واقع با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار در وب سایت خود گارمین. این باعث کاهش ۴۶ درصدی قیمت نسبت به MSRP و پایین‌ترین قیمت تا به امروز می‌شود. حتی بهتر از آن، هر چهار گزینه رنگ در انبار و در فروش هستند. از بین مشکی، قرمز، استوایی (سایه‌ای پر جنب و جوش فیروزه‌ای)، یا سنگ سفید انتخاب کنید.

Forerunner 745 است ساعت دویدن مورد علاقه ما به چند دلیل این معیارهای تخصصی دویدن مانند سرعت، طول گام، زمان تماس با زمین، تعادل و وضعیت تمرین را ارائه می دهد. ناگفته نماند که دارای آمارهایی مانند حداکثر VO2، بار تمرین، دقیقه شدت، باتری بدن و اشباع اکسیژن خون است تا به شما کمک کند زمانی که واقعاً بهترین احساس را دارید تمرین کنید. اگر احساس خستگی می کنید، به احتمال زیاد آمار شما آن را به شما ثابت خواهد کرد. ما همچنین دوست داریم که ساعت‌های هوشمند گارمین، شامل Forerunner 745، عمر باتری واقعاً چشمگیری داشته باشند (تا یک هفته در حالت ساعت هوشمند، شش ساعت متوالی در حالت GPS همراه با پخش موسیقی). به عنوان صاحب ساعت هوشمند گارمین، می توانم این مشخصات را تضمین کنم. اپل واچ هرگز نتوانست.


منبع: https://mashable.com/article/dec-6-garmin-forerunner-745-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *