در واشنگتن دی سی زندگی می کنید؟ ممکن است بتوانید AirTags رایگان برای ماشین خود دریافت کنید

موریل بوسر، شهردار شهر واشنگتن دی سی روز چهارشنبه اعلام کرد که Apple AirTag های رایگان را بین ساکنان محله های خاص توزیع می کند. هدف: ردیابی خودروهای سرقتی برای پلیس آسان تر شود.

ما در حال تجهیز ساکنان به فناوری هستیم که به آنها اجازه می دهد [Metropolitan Police Department] Bowser در بیانیه ای گفت: برای رسیدگی به این جنایات، بازیابی وسایل نقلیه، و پاسخگویی مردم بیانیه، “ما همچنان از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد و ابزارهای جدیدی را برای ایمن نگه داشتن شهرمان اضافه خواهیم کرد.” نشریه محلی DCist اولین بار گزارش شد داستان

ساکنان DC در محله هایی که بیشترین تعداد سرقت خودرو را دارند، واجد شرایط دریافت AirTags رایگان در سه رویداد مختلف در شهر طی چند ماه آینده، از هفته آینده، خواهند بود. مشخص نیست چه تعداد AirTag، که قیمت هر پاپ ۲۹ دلار است، اهدا خواهد شد.

افسران پلیس به ساکنان کمک می کنند تا AirTag ها را در اتومبیل خود قرار دهند و آنها را در آیفون خود ثبت کنند. اگر خودرویی دزدیده شود، ساکنان باید مکان خودرو را همانطور که در اپلیکیشن FindMy اپل ظاهر می شود به مجریان قانون گزارش کنند.

دی سی دومین شهری است که AirTag های رایگان را برای یافتن سارقان خودرو آسان تر می کند. در اوایل سال جاری، اریک آدامز، شهردار نیویورک اعلام کرد که شهر ۵۰۰ AirTag را برای یافتن سارقان خودرو آسان تر می کند. از آن زمان، NYPD چندین AirTag و Tiles را برگزار کرده است ردیاب هدایابا تمرکز بر مالکان کیا و هیوندای، اگرچه مشخص نیست که آیا اینها از همان عرضه اعلام شده توسط شهردار تامین می شوند یا خیر.

AirTags که اپل در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، اغلب جنجال برانگیخته است. منتقدان دارند گفت این که آنها به استالکرها اجازه می‌دهند قربانیان را بی‌صدا و بدون اطلاع آن‌ها ردیابی کنند – یک مشکل ایمنی در نهایت اپل خطاب. اما این دستگاه‌ها نیز مفید بوده‌اند و به مردم اجازه می‌دهند تا آنها را پیگیری کنند حیوانات خانگی، چمدان کنترل شده و تابلوهای تبلیغاتی دزدیده شده.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/live-in-washington-dc-you-might-be-able-to-get-free-airtags-for-your-car-202616642.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/live-in-washington-dc-you-might-be-able-to-get-free-airtags-for-your-car-202616642.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *