دستور مدیر اجرایی هوش مصنوعی بایدن با تشویق و نگرانی از تسلط فراتر رفت

دستور مدیر اجرایی هوش مصنوعی بایدن با تشویق و نگرانی از تسلط فراتر رفت

VentureBeat ارائه می دهد: AI Unleashed – یک رویداد اجرایی انحصاری برای رهبران داده های سازمانی. شبکه و یادگیری با همتایان صنعت. بیشتر بدانید


در چیزی که می‌توان به عنوان یک لحظه تاریخی در سیاست فناوری تلقی شود، دولت بایدن هریس صبح امروز فرمان اجرایی گسترده‌ای را درباره «هوش مصنوعی ایمن، ایمن و قابل اعتماد» صادر کرد.

در حالی که VentureBeat متن کامل را ندیده است بیش از ۱۰۰ صفحه فرمان اجرایی، الف برگه اطلاعات منتشر شده توسط کاخ سفیدو همچنین نظرات ده‌ها کارشناس که کل سند را دیده‌اند، روشن می‌سازد که طیف گسترده‌ای از موضوعات تحت پوشش وجود دارد – از جمله ایمنی هوش مصنوعی، خطر سلاح‌های زیستی، امنیت ملی، امنیت سایبری، حریم خصوصی، سوگیری، حقوق شهروندی، تبعیض الگوریتمی، عدالت کیفری، آموزش، حقوق کارگران و تحقیقات.

چند اقدام قابل توجه در دستور اجرایی AI:

  • توسعه دهندگان مدل های پایه قدرتمند باید نتایج تست ایمنی و سایر اطلاعات مهم را با دولت ایالات متحده به اشتراک بگذارد.
  • موسسه ملی استاندارد و فناوری “استانداردهای دقیقی را برای آزمایش گسترده تیم قرمز برای اطمینان از ایمنی قبل از انتشار عمومی تعیین خواهد کرد.”
  • وزارت بازرگانی “راهنمایی برای احراز هویت و واترمارک محتوا ایجاد خواهد کرد تا به وضوح محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برچسب گذاری کند.”
  • دولت آمریکا تولید خواهد کرد گزارشی در مورد تأثیرات بالقوه هوش مصنوعی بر بازار کار
  • “مقامات موجود” دسترسی به ویزا را مدرن و ساده می کنندگسترش “توانایی مهاجران و غیرمهاجران بسیار ماهر با تخصص در زمینه های مهم برای تحصیل، اقامت و کار در ایالات متحده.”
  • این هفته، معاون رئیس جمهور هریس در اجلاس سران بریتانیا در مورد ایمنی هوش مصنوعی به میزبانی نخست وزیر ریشی سوناک سخنرانی خواهد کرد.
  • دولت دستورالعملی برای استفاده آژانس ها از هوش مصنوعی صادر خواهد کرد – “شامل استانداردهای روشن برای محافظت از حقوق و ایمنی، بهبود تدارکات هوش مصنوعی و تقویت استقرار هوش مصنوعی.”

صدها کارشناس هوش مصنوعی بر این دستور اجرایی تاکید کردند

جای تعجب نیست که واکنش سریع و قاطعانه بود و ظاهراً همه متخصصان در سراسر چشم انداز هوش مصنوعی، چه از بخش دولتی و چه از بخش خصوصی، در این مورد نظر داشتند.

رویداد

هوش مصنوعی آزاد شد

یک شب انحصاری فقط دعوت از بینش و شبکه، که برای مدیران ارشد سازمانی که بر پشته‌های داده و استراتژی‌ها نظارت دارند، طراحی شده است.

بیشتر بدانید

مرو هیکوک، رئیس مرکز مستقل غیرانتفاعی هوش مصنوعی و سیاست دیجیتال، امروز صبح در یک مصاحبه تلفنی به VentureBeat گفت که انتظار چنین دستور اجرایی گسترده ای را نداشت، “اما ما از دیدن آن خوشحالیم” – یعنی او توضیح داد، که ایالات متحده “ارزش های دموکراتیک و رهبری پیشرفته در حکمرانی هوش مصنوعی را ترویج می کند.”

او توضیح داد که EO بر این واقعیت تأکید می کند که دولت بایدن “چالش های واقعی و فوری هوش مصنوعی را درک می کند و آنها همچنان خواستار قانون گذاری دو حزبی از کنگره هستند.” بنابراین EO بخشی از رویکرد چند جانبه دولت است، اما قطعا در جهت درستی است.

هیکاک به ویژه از قوانین جدید خرید هوش مصنوعی برای آژانس های فدرال، با استانداردهای واضح برای محافظت از حقوق و ایمنی تحسین کرد. “ما این راهنمایی را از OMB خواستیم [Office of Management and Budget] او گفت که برای چندین سال.

بسیاری در مورد نحوه مقابله EO با خطرات هوش مصنوعی نظرات مثبتی ارائه کردند

بسیاری دیگر نظرات مثبت خود را در مورد جنبه های مختلف دستور اجرایی هوش مصنوعی منتشر کردند. به عنوان مثال، جک کلارک، یکی از بنیانگذاران Anthropic، ارسال شده در X که “دیدن چنین تاکید زیادی بر آزمایش و ارزیابی سیستم های هوش مصنوعی خوب به نظر می رسد – شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید مدیریت کنید.”

در همین حال، گری مارکوس نویسنده و منتقد، که در مورد مقررات هوش مصنوعی در برابر سنا، همراه با مدیر عامل OpenAI، سم آلتمن در ماه مه شهادت داد، در مقاله خود نوشت. زیرپشته خبرنامه این که دولت ایالات متحده خطرات فراوان هوش مصنوعی را جدی می گیرد، فوق العاده است.

اما، او افزود، «این که واقعا چقدر مؤثر می شود بستگی به یک دارد مقدار زیادی در مورد عبارات دقیق، و نحوه اجرای چیزها، و چه مقدار از آن الزام آور است، نه صرفاً داوطلبانه.»

دیگران نگرانی‌های خود را در مورد بیش از حد قانون‌گذاری هوش مصنوعی ابراز کردند

دیگران نگرانی های خود را در مورد ماهیت گسترده فرمان اجرایی بررسی کردند. آدام تیرر، یکی از همکاران ارشد موسسه R Street، تحلیلی را با عنوان تحریک آمیز با عنوان “دستور اجرایی کاخ سفید تهدید می کند که هوش مصنوعی را در قفس نظارتی قرار می دهد” نوشت.

او نوشت: در حالی که برخی از رویکرد کل دولت به هوش مصنوعی مورد نیاز این دستور قدردانی خواهند کرد، اما اگر بیش از حد مورد نیاز باشد، مداخله اداری یکجانبه و سنگین در بازارهای هوش مصنوعی می تواند رقابت جهانی آمریکا و حتی امنیت ژئوپلیتیکی کشور را تضعیف کند. وی اضافه کرد که “EO جدید نشان می دهد که چگونه دولت رویکرد همه چیز و آشپزخانه را برای سیاست هوش مصنوعی اتخاذ می کند که در یک لحظه بسیار جاه طلبانه و بالقوه بیش از حد غیرتمند است.”

پرزیدنت بایدن به کارکنان دستور داد “با فوریت حرکت کنند”

با این حال، واضح است که فرمان اجرایی نشان دهنده تلاش دولت بایدن برای اتخاذ موضعی رو به جلو در شکل دادن به تکامل هوش مصنوعی است. به گزارش آسوشیتدپرسهوش مصنوعی منبعی از علاقه عمیق شخصی برای بایدن، با پتانسیل تاثیرگذاری بر اقتصاد و امنیت ملی.”

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که جف زینتز، رئیس کارکنان کاخ سفید، بایدن را به یاد آورد که “با در نظر گرفتن این فناوری در اولویت اول، به کارکنان خود دستور داد تا با فوریت در مورد این موضوع حرکت کنند.”

زینتز گفت: رئیس جمهور دموکرات به او گفت: “ما نمی توانیم با سرعت عادی دولت حرکت کنیم.” ما باید به همان سرعتی حرکت کنیم، اگر نگوییم سریعتر از خود فناوری».

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/biden-ai-exec-order-rolls-out-to-applause-concerns-of-overreach/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *