دستگاه “بی سیم” اسرارآمیز جدید گوگل با رادار در FCC متوقف می شود

اگر کسی به دنبال کشف یک معما است، امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. یک دستگاه جدید Google امروز صبح از طریق FCC عبور کرد و چیزهای زیادی برای ادامه وجود دارد، اگرچه ما ایده‌های مبهمی داریم.

دستگاه Google از طریق FCC به عنوان “دستگاه بی سیم” و شماره مدل GJQ8U متوقف شد. گوگل هنگام آزمایش به FCC گفت که برچسب آن به جای اینکه از طریق نرم افزار یا با نگاه کردن به نمایشگر پیدا شود، “در پشت” دستگاه حک می شود.

پس از آزمایش بیشتر، FCC به WiFi 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث LE نگاه کرد. آنها همچنین رادار ۶۰ گیگاهرتزی را در دستگاه آزمایش کردند، چیزی که قبلاً دیده بودیم. گوگل رادار ۶۰ گیگاهرتزی را در دستگاه ها قرار داده است مانند جدیدترین Nest Thermostat آنها (از سال ۲۰۲۰) و Nest Hub که می تواند خواب شما را ردیابی کند. از آنجایی که این دستگاه در مورد داشتن نمایشگر صحبت نمی کند، من از Hub بودن آن متمایل می شوم.

رادار چه می کند؟ اگر این است مانند آن در ترموستات Nest 2020 اجرا شد، پس از آن واقعاً استفاده می شود که وقتی نزدیک هستید متوجه شوید. اساساً این یک فناوری سنجش حرکت است که بدانید نزدیک هستید و ممکن است بخواهید دمای فعلی را بدانید یا چیزی را تنظیم کنید.

و این برای این رمز و راز است. لینک FCC در زیر برای کسانی که کنجکاو هستند وجود دارد. اگر متوجه شدید که این یک جفت عینک هوشمند گوگل با قابلیت راداری است، به ما اطلاع دهید.

// FCC


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/17/google-fcc-nest-thermostat/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *