دوربین بدون آینه Canon EOS R50 را با پایین‌ترین قیمت تا به امروز، بهترین قیمت روز جمعه سیاه دریافت کنید.

با توجه به اینکه جمعه سیاه پشت سر ماست و فروش Boxing Day هنوز به اینجا نرسیده است، به خاطر این که فکر می کنید هیچ معامله ای در اطراف وجود ندارد بخشیده خواهید شد. کانن این روند را کاهش می دهد و محبوبیت آن را کاهش می دهد Canon EOS R50 دوربین بدون آینه با لنز RF-S 18-45mm به ۵۶۵ پوند در آمازون در بریتانیا، در حالی که در ایالات متحده، کیت Content Creator که شامل میکروفون تفنگ ساچمه ای، دسته سه پایه و کنترل از راه دور نیز می شود، فقط ۷۹۹ دلار در آمازون – ۲۰۰ دلار تخفیف دارد.

EOS R50 یک دوربین بدون آینه با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C و صفحه نمایش لمسی LCD مفصلی است – چیزی که برای ولاگرها تا روی زمین مناسب است. صفحه نمایش حساس به لمس به این معنی است که استفاده از این دوربین شهودی است و قدم منطقی بعدی برای کسانی است که با عکاسی با تلفن همراه آشنا هستند. و اکنون دوربین بدون آینه کوچک کانن دقیقاً در زمان تعطیلات با کمترین قیمتی که تا کنون داشته است.

حتی برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما را برای بهترین ها بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا، به علاوه معاملات کریسمس ذکر شده در انتهای این مقاله.

بهترین معامله امروز Canon EOS R50 (ایالات متحده)

کیت ایجاد محتوا Canon EOS R50: اکنون ۹۹۹ دلار بود ۷۹۹ دلار در آمازون

دوربین عالی بدون آینه Canon EOS R50 را با انبوهی از امکانات اضافی در این کیت سازنده محتوا عالی دریافت کنید. علاوه بر بدنه دوربین، یک میکروفون استریو، یک دسته سه پایه و یک کنترل از راه دور بی‌سیم برای کمک به انجام همه کارهای خلاقانه معمولی خواهید داشت. با این بسته قیمت کاهش یافته، هر آنچه را که برای ایجاد ویدیوهایی با ظاهر و صدای عالی نیاز دارید، دریافت کنید.

مشاهده معامله

بهترین معامله امروز Canon EOS R50 (بریتانیا)

Canon EOS R50: بود ۷۸۹ پوند اکنون ۵۶۵ پوند در آمازون

Canon EOS R50 یک دوربین بدون آینه ترک خورده برای کسانی است که می خواهند یک پله برای بهبود عکاسی خود داشته باشند. بررسی عمیق ما R50 را به عنوان یک دوربین اول عالی توصیف می کند، زیرا کاربر پسند است و برای مبتدیان طراحی شده است. بدنه سبک و جمع و جور آن را برای رفتن به هر جایی عالی می کند، به ویژه برای سفر در تعطیلات عالی است. این یک دوربین کامپکت درخشان است که گام بعدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند بازی خود را از عکاسی با تلفن بالا ببرند. با این قیمت زمان بهتری برای دریافت اولین DSLR وجود ندارد.

مشاهده معامله

EOS R50 بسیاری از مشخصات مشابه EOS R10 گران‌تر، از جمله همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی را دارد. تصاویر دارای رنگ های طبیعی و محدوده دینامیکی خوبی هستند. عکاسان از نتایج واضح و تمیز خوشحال خواهند شد.

در کنار عکاسی از کنار، می تواند عکاسی نیز کند ۴k در ۳۰p. متأسفانه فاقد IBIS است که برای هیچ فیلمبردار جدی یا کسانی که می‌خواهند یک دوربین ویدیویی قابل اعتماد می‌خواهند ایده‌آل نیست. یک تنظیم تثبیت کننده تصویر دیجیتال در منو وجود دارد، اما برش بسیار قوی را اضافه می کند و کامل نیست. و از آنجایی که لنزهای RF-S محدودی وجود دارد، حتی عریض ترین لنز کیت ۱۸-۵۰ میلی متری برای این کار ایده آل نیست. اگر IBIS می‌خواهید، به EOS R7 گران‌تر نیاز دارید.

Canon EOS R50 در جلوی میز زاویه‌دار با لنز RF-S 18-45 میلی‌متری متصل

(اعتبار تصویر: آینده)

EOS R50 بسیار برای افراد مبتدی طراحی شده است، بنابراین اگر می‌خواهید یک قدم از عکاسی با تلفن خود بردارید، R50 یک گزینه عالی و مقرون به صرفه است، چه برای تولید محتوای اختصاصی یا صرفاً برای اشتراک‌گذاری عکس‌های تعطیلات خود.

رابط دوربین آسان برای پیمایش است، که دوباره برای مبتدیان عالی است. بسیاری از دوربین‌ها دارای منوهای گیج‌کننده و تعداد زیادی دستگیره و دکمه‌های مختلف هستند، و تلاش برای فهمیدن اینکه چگونه می‌توان از آن چیزی برای شروع استفاده کرد، می‌تواند دلهره‌آور باشد. با R50، آن را شیرین و ساده نگه داشته اند.

R50 یک دوربین اول عالی خواهد بود زیرا کاربر پسند است و برای مبتدیان طراحی شده است. اگرچه مطمئناً دوربین های بهتری وجود دارد، اما هیچ چیز بهتری نسبت به قیمت آن پیدا نخواهید کرد.

فروش بیشتر در تعطیلات ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس در بریتانیا

در آمریکا یا بریتانیا نیست؟ در زیر بهترین پیشنهادات Canon EOS R50 را در منطقه خود بیابید.


منبع: https://www.techradar.com/cameras/mirrorless-cameras/get-the-canon-eos-r50-camera-at-its-lowest-ever-black-friday-beating-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *