دیزنی پلاس در Roku: چگونه آن را دریافت کنید و اکنون تماشا کنید

از زمان ورود به صحنه VOD در نوامبر ۲۰۱۹، دیزنی پلاس خود را به عنوان یک سرویس استریم ارزش پرداخت برای آن تثبیت کرده است. دسترسی به کاتالوگ پشتی دیزنی شامل همه چیز از کارتون گرفته تا فیلم‌های مارول، نبردهای بین کهکشانی از جنگ ستارگان، و برنامه‌های اصلی جدید مانند پرسی جکسون و المپیک. این در دستگاه‌های مختلفی از جمله Roku در دسترس است، و ما جزئیات هر چیزی را که برای شروع پخش نیاز دارید در اختیار داریم.

اگر می خواهید کمی از آن جادوی دیزنی استفاده کنید، چندین دستگاه وجود دارد که از طریق آنها می توانید به دیزنی پلاس دسترسی داشته باشید، از جمله طیف وسیعی از بازیکنان Roku. راهنمای ما هر آنچه را که باید در مورد دسترسی به دیزنی پلاس در Roku بدانید را به شما می گوید.

آیا دیزنی پلاس در Roku است؟

دیزنی پلاس از زمان راه‌اندازی آن از طریق اکثر دستگاه‌های Roku در دسترس بوده است، از جمله در تاریخ Roku Streaming Stick+، Roku Ultra، و اولین سال. با این حال، برخی از دستگاه های قدیمی از دیزنی پلاس پشتیبانی نمی کنند.

اینها دستگاه های Roku هستند که نمی توانند به دیزنی پلاس دسترسی داشته باشند:

  • Roku Streaming Stick مدل های ۳۴۰۰X و ۳۴۲۰X
  • Roku LT مدل ۲۴۰۰X و ۲۴۵۰X
  • Roku 2 HD مدل های ۳۰۰۰X و ۳۰۵۰X
  • Roku 2 XS مدل ۳۱۰۰X
  • Roku HD مدل ۲۵۰۰X

برای بررسی نوع دستگاه Roku، به صفحه اصلی آن بروید و انتخاب کنید تنظیمات > سیستم > در باره. در اینجا، شماره مدل را خواهید دید. اگر یکی از شماره های مدل بالا نیست، دیزنی پلاس باید پشتیبانی شود.

نحوه نصب دیزنی پلاس در Roku

فقط در چند مرحله آسان می توانید Disney Plus را در Roku راه اندازی کنید. راهنمای گام به گام ما را در زیر دنبال کنید:

  1. ابتدا دکمه Home را روی ریموت Roku فشار دهید
  2. برای باز کردن فروشگاه کانال، کانال های جریانی را انتخاب کنید
  3. جستجوی کانال ها را انتخاب کنید
  4. شروع به تایپ دیزنی کنید
  5. هنگامی که دیزنی را در نتایج جستجو مشاهده کردید، روی آن کلیک کرده و Add Channel را انتخاب کنید
  6. پس از نصب، می توانید آن را در لیست کانال های موجود در صفحه اصلی خود انتخاب کنید
  7. اگر قبلاً یک حساب دیزنی پلاس دارید، باید اعتبار خود را در اولین باری که برنامه را باز می کنید وارد کنید
  8. اگر نه، می توانید یک حساب راه اندازی کنید در این مرحله
  9. سپس، این به سادگی انتخاب چیزی برای تماشا و فشار دادن پخش است

دیزنی پلاس در Roku

(اعتبار تصویر: دیزنی / بکا کدی)

چه چیزی را می توانم در دیزنی پلاس با Roku تماشا کنم؟

دیزنی پلاس با طیف قابل توجهی از محتوا، از جمله بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی ساخته شده تحت بنرهای Disney، Pixar، Marvel، Star Wars و National Geographic عرضه می شود. محتوای جدید به طور مداوم اضافه می شود، از جمله سریال هایی که به طور ویژه برای آن ساخته شده اند ستاره در دیزنی پلاس – ارائه محتوای بالغ تر برای بینندگان بریتانیایی، استرالیایی و کانادایی.

اگر می‌خواهید با جدیدترین‌های دنیای سینمایی مارول آشنا شوید، باید این کار را انجام دهید WandaVision را تماشا کنید در کنار دیگر آثار اصلی از جمله خانم مارول و شی هالک. اگر می‌خواهید خاطره‌ای از پیشینه شخصیت‌های آن‌ها یادآوری کنید، تمام فیلم‌های Avengers نیز در دسترس هستند – به ترتیب فیلم های مارول را تماشا کنید و برای خود یک ماراتن داشته باشید.

طرفداران جنگ ستارگان باید مستقیماً به سراغ The Mandalorian و Obi-Wan Knobi بروند.

طرفداران کتاب از دیدن اقتباس جدیدی از پرسی جکسون و المپیک که در دسامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد، خوشحال خواهند شد.

زمانی بود که سینماها بسته بودند، استودیوهای والت دیزنی به مشترکین اجازه می‌داد فیلم‌های بلند جدید را از طریق تماشا کنند. Disney Plus Premier Access برای هزینه اضافی این از آن زمان به پایان رسیده است.

چه خدمات پخش دیگری در Roku در دسترس است؟

اگر دیزنی پلاس برای شما کافی نیست، ممکن است بخواهید به سایر خدمات پخش جریانی موجود نگاه کنید، از جمله:

دیزنی پلاس را با چه دستگاه های دیگری می توانم تماشا کنم؟

اگر دستگاه Roku ندارید اما می‌خواهید دیزنی پلاس را تماشا کنید، دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، از جمله دیزنی پلاس در Chromecast. دیزنی پلاس در اپل تی وی همچنین پخش کننده های رسانه ای دیگر مانند Fire TV Stick نیز موجود است.

بینندگان دیزنی پلاس می توانند تلویزیون خود را با کمک هر کنسول بازی سازگار به تلویزیون هوشمند تبدیل کنند. می توانید تماشا کنید دیزنی پلاس در PS4و همچنین آخرین کنسول پلی استیشن، PS5. برای گیمرهای ایکس باکس، دیزنی پلاس را در ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس دانلود کنید.

برای کاربران iOS و Android، برنامه Disney Plus در اپ استور/فروشگاه Google Play شما موجود است و همچنین می‌توانید Disney Plus را در اکثر تلویزیون‌های هوشمند دانلود کنید.


منبع: https://www.techradar.com/news/disney-plus-roku

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *