راهنمای استارت کنترلر دسترسی برای PS5 – PlayStation.Blog

را کنترلر دسترسی برای کنسول PS5 این چهارشنبه راه اندازی می شود، اوج توسعه پنج ساله با همکاری ما با کارشناسان دسترسی و استودیو پلی استیشن. این کیت کنترل همه کاره به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان بیشتری را از همیشه برای سهیم شدن در لذت بازی تقویت کند. این که آیا شما یکی از پیش سفارش داده شده در حال حاضر یا می خواهید درباره طراحی، ویژگی ها و عملکرد آن بیشتر کاوش کنید، این راهنما برای شماست.

فهرست مطالب

تاریخ عرضه و قیمت

آنچه در جعبه گنجانده شده است

ویژگی ها و عملکرد محصول

ورودی های قابل ارتقا

خاستگاه و فرآیند توسعه


راهنمای استارت کنترلر دسترسی برای PS5 – PlayStation.Blog

تاریخ عرضه و قیمت

کنترلر اکسس چه زمانی راه اندازی می شود و قیمت خرده فروشی آن چقدر است؟

کنترلر Access در تاریخ ۶ دسامبر در سطح جهانی با قیمت خرده فروشی پیشنهادی ۸۹٫۹۹ دلار آمریکا در دسترس خواهد بود | ۱۱۹٫۹۹ دلار کانادا | ¥۱۲,۹۸۰ JPY | 89.99 یورو | ۷۹٫۹۹ پوند

آنچه در جعبه گنجانده شده است

در هر اکسس کنترلر چه چیزی گنجانده شده است؟

در اینجا نگاهی دقیق تر به مشخصات محصول و آنچه در جعبه موجود است می بینید:

امکانات جزئیات
کنترلر دسترسی برای PS5
  • ابعاد (w/h/d): تقریبا ۱۴۱ × ۳۹ × ۱۹۱ میلی متر
  • وزن: تقریبا ۳۲۲ گرم (۰٫۷ پوند)
(۱۹) درپوش دکمه
  • (۱) کلاه دکمه تخت پهن
    • (پوشش دو سوکت دکمه)
  • (۲) کلاهک دکمه ها را آویزان کنید
    • (به نفع بازیکنانی است که دست‌های کوچک‌تری دارند زیرا نزدیک‌تر به مرکز قرار می‌گیرند)
  • (۴) درپوش دکمه های منحنی
    • (اگر در امتداد قسمت بالایی قرار داده شود می توان آن را هل داد یا اگر در امتداد پایین کنترلر قرار گیرد می توان آن را کشید)
  • (۸) درپوش دکمه بالش
  • (۴) درپوش دکمه های تخت
(۳) درپوش بچسبانید
  • (۱) کلاه چوب توپ
  • (۱) کلاه چوبی استاندارد
  • (۱) کلاه چوبی گنبدی
(۲۳) برچسب های سرپوش دکمه
  • برچسب‌های درپوش دکمه قابل تعویض برای بازیکنان تا به راحتی مشخص کنند که کدام ورودی‌ها را به هر دکمه نشان می‌دهند
(۴) پورت های توسعه
  • پورت‌های استاندارد AUX 3.5 میلی‌متری برای بازیکنان برای اتصال دکمه‌های اضافی، سوئیچ‌های ماشه تخصصی و سایر لوازم جانبی سازگار
کابل یو اس بی
  • کابل USB Type-C به Type-C 1.5 متری (USB پرسرعت)
راهنمای شروع سریع و راهنمای ایمنی
  • دستورالعمل راه اندازی کنترلر، تنظیمات رابط کاربری و تنظیمات دکمه در PS5

در زیر یک تفکیک بصری از اجزای کیت آورده شده است:

تصویر بالا کلاهک های دکمه پهن (C)، برآمدگی (D)، بالش (E)، تخت (F) و منحنی (G) و همچنین توپ (H)، گنبد (I) و چوب استاندارد (J) را نشان می دهد. سرپوش ها و برچسب های سرپوش دکمه (K).

ویژگی ها و عملکرد محصول

کنترل کننده دسترسی برای حل چه چالش هایی طراحی شده است؟

امروزه، بسیاری از بازیکنان دارای معلولیت با موانعی در برابر بازی مواجه هستند، زیرا آنها این مشکل را دارند مشکل در نگه داشتن یک کنترلر استاندارد برای مدت طولانی، فشار دادن دقیق دسته ای از دکمه ها یا ماشه ها، یا قرار دادن بهینه شست ها و انگشتان. کنترلر دسترسی برای PS5 یک کیت کنترل دسترسی بسیار قابل تنظیم است که برای کمک به گیمرها برای غلبه بر این چالش ها طراحی شده است تا بتوانند راحت تر و برای مدت طولانی تری بازی کنند.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن چیست؟

کنترل‌کننده Access با طیف گسترده‌ای از کلاهک‌ها و کلاهک‌های دکمه‌ای تطبیق‌پذیری استثنایی را ارائه می‌دهد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آزادانه تجربه بازی خود را با قدرت، دامنه حرکت و نیازهای فیزیکی خود تنظیم کنند. می توان به راحتی روی سطوح صاف مانند سینی های ویلچر استفاده کرد و امکان جهت گیری کامل ۳۶۰ درجه را فراهم می کند.

حداکثر دو کنترل‌کننده Access و یک کنترل‌کننده بی‌سیم DualSense را می‌توان با هم به‌عنوان یک کنترل‌کننده مجازی استفاده کرد و به بازیکنان اجازه می‌دهد دستگاه‌ها را با هم ترکیب کنند یا به‌صورت مشترک با دیگران بازی کنند. در کنسول PS5، بازیکنان می‌توانند حداکثر ۳۰ نمایه کنترل ایجاد کنند، حساسیت چوب و تنظیمات deadzone را دقیق تنظیم کنند یا دکمه‌ها را غیرفعال کنند.

گیمرها می‌توانند دکمه‌های اضافی، سوئیچ‌های ماشه ویژه و سایر لوازم جانبی سازگار را از طریق چهار درگاه توسعه استاندارد ۳٫۵ میلی‌متری کنترلر متصل کنند و این ورودی‌ها را روی کنسول PS5 خود پیکربندی کنند. یک مثال این است Logitech G Adaptive Gaming Kit for Access Controllerتوسط Logitech G با همکاری تیم SIE ما و کارشناسان دسترسی توسعه یافته است.

می‌توانید درباره کنترل‌کننده Access اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

چگونه یک Access Controller جدید راه اندازی کنم؟

ما اخیرا یک را راه اندازی کردیم مرکز پشتیبانی که شامل راهنماهای دقیق نحوه انجام و آموزش های ویدئویی، از جمله مراحل تنظیم ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کنترل کننده Access برای ایجاد تنظیماتی است که مناسب شماست.

چگونه می توانم به پروفایل های کنترلی ذخیره شده خود دسترسی داشته باشم؟

می‌توانید حداکثر سه نمایه کنترل را در کنترل‌کننده دسترسی خود ذخیره کنید و به سرعت بین آنها جابه‌جا شوید، و پیدا کردن مناسب‌ترین طرح‌بندی دکمه‌ها برای آنچه در بازی اتفاق می‌افتد را برای شما آسان می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر کنترل‌کننده Access خود را به کنسول PS5 دیگری متصل کنید، باید نمایه(های) کنترل دلخواه خود را ایجاد یا دوباره ایجاد کنید.

آیا کنترل کننده دسترسی به اتصال سیمی نیاز دارد؟

مشابه کنترلر DualSense، کنترلر Access ابتدا باید از طریق یک اتصال سیمی با PS5 جفت شود، اما در غیر این صورت به صورت بی سیم کار می کند. کنترلر Access دارای یک پورت USB-C برای شارژ کنترلر است.

آیا بسته بندی در دسترس است؟

بله، بسته بندی به گونه ای طراحی شده است که با یک دست قابل باز شدن باشد و دارای شکاف های داخلی است که به راحتی اجزای کیت را در یک لایه برای شناسایی و دسترسی آسان سازماندهی می کند.

آیا فقط عناوین خاص با Access Controller سازگار هستند؟

کنترلر Access با هر بازی موجود در PS5 کار می کند. برای بازی‌هایی که گاهی به ویژگی‌های DualSense نیاز دارند، مانند کشیدن صفحه لمسی، می‌توان از کنترل‌کننده Access همراه با کنترل‌کننده DualSense برای ارائه عملکرد کامل استفاده کرد.

ورودی های قابل ارتقا

آیا لوازم جانبی شخص ثالث برای کار با کنترلر Access نیاز به مجوز پلی استیشن دارد؟

کنترل‌کننده دسترسی برای کار با طیف گسترده‌ای از سوئیچ‌های خارجی و لوازم جانبی دسترسی شخص ثالث از طریق چهار درگاه AUX استاندارد صنعتی ۳٫۵ میلی‌متری طراحی شده است. در حالی که نمی‌توانیم سازگاری با تمام لوازم جانبی شخص ثالث مبتنی بر AUX را تضمین کنیم، لوازم جانبی نیازی به مجوز پلی‌استیشن ندارند.

کیت Logitech G Adaptive Gaming Kit for Access چه زمانی عرضه می شود و هزینه آن چقدر است؟

را Logitech G Adaptive Gaming Kit for Access Controller در سراسر جهان در LogitechG.com و از طریق فروشگاه های خرده فروشی منتخب از اوایل سال آینده با قیمت خرده فروشی پیشنهادی ۷۹٫۹۹ دلار آمریکا در دسترس خواهد بود | ۱۰۹٫۹۹ دلار کانادا | ۷۹٫۹۹ یورو | ۶۹٫۹۹ پوند

آیا گزینه ای برای پرینت سه بعدی دکمه های اضافی یا تغییرات درپوش چوبی وجود دارد؟

آره. ما اخیراً داده‌های چاپ سه بعدی دکمه کنترل دسترسی و درپوش چوبی و مشخصات درگاه توسعه AUX 3.5 میلی‌متری را در سایت پشتیبانی خود منتشر کردیم. اینجا.

اطلاعات پرینت سه بعدی چگونه می تواند برای بازیکنان مفید باشد؟

ما این مشخصات را برای حمایت از جامعه سازندگان فعال و پر جنب و جوش متشکل از علاقمندان و حرفه ای ها منتشر کردیم که کنترلرهای سفارشی و سازگاری برای بازیکنان دارای معلولیت ایجاد می کنند. هدف ما استفاده از این انرژی برای کمک به ایجاد برنامه‌های افزودنی تخصصی و سازگار دستگاه است – دکمه‌ها و کلاه‌های چوبی که ممکن است برای بازیکنانی با نیازهای دسترسی خاص مورد نیاز باشد.


راهنمای استارت کنترلر دسترسی برای PS5 – PlayStation.Blog

خاستگاه و فرآیند توسعه

چرا SIE کنترل کننده Access را ایجاد کرد؟

در SIE، ماموریت ما استفاده از فناوری برای کمک به اتصال جهان از طریق بازی است. امروز تقریبا ۱٫۳ میلیارد نفر ناتوانی قابل توجهی را تجربه کند. همانطور که صنعت بازی در حال گسترش است، برای ما مهم است که از تخصص خود برای توسعه محصولات در دسترس تر استفاده کنیم. کنترل‌کننده Access از دیدگاه ما در مورد «Play has no Limits» الهام گرفته شده است و سنت ما را در ارائه ویژگی‌ها و محصولات قابل دسترسی که موانع را برای بازیکنان در هم می‌کشد، در تجربیات کنسول‌ها و بازی‌های استودیو پلی‌استیشن ادامه می‌دهد.

چه مدت طول می کشد تا اکثر بازیکنان به استفاده از کنترلر دسترسی عادت کنند؟

کنترلر اکسس دارای یک فاکتور شکل جدید و عملکرد بسیار سازگار است. کارشناسان پیشنهاد می کنند ۷ تا ۱۰ روز سازگاری با کنترلرهای جدید معمول است، اگرچه این می تواند بسته به نیازهای بازیکنان متفاوت باشد.

کارشناسان و مشاوران دسترسی چه نقشی در توسعه کنترل کننده دسترسی داشتند؟

سازمان‌های دسترسی و کارشناسانی که با آنها مشورت کردیم، بازخورد ارزشمندی را از روزهای اولیه پروژه به ما ارائه کردند. این از چالش‌های فیزیکی که باید در طراحی کنترل‌کننده در نظر می‌گرفتیم تا ارزیابی عملی نمونه‌های اولیه و راهنمایی در دستگاه‌های شخص ثالث برای آزمایش سازگاری را شامل می‌شد. این پروژه بدون حمایت و بینش آنها امکان پذیر نخواهد بود.


راهنمای استارت کنترلر دسترسی برای PS5 – PlayStation.Blog

چه بینش هایی از تحقیقات کاربران به دست آوردید؟

تیم تحقیقاتی کاربران ما هفته‌ها تست‌های بازی را با ده‌ها گیمر در SIE و استودیوهای بازی ما و همچنین بازیکنانی از جامعه دسترسی انجام داد. تحقیقات شامل بازیکنانی با طیف وسیعی از معلولیت‌ها، از جمله فلج مغزی، فلج انگشت یا اندام، خستگی مچ دست، بیماری پارکینسون، تنش عضلانی و سایر محدودیت‌های مهارت حرکتی بود. کنترلر دسترسی برای PS5 در این چهارشنبه، ۶ دسامبر در سطح جهانی عرضه می شود و ما مشتاقانه منتظریم تا گیمرها در همه جا از آن برای تقویت بازی خود استفاده کنند. برای جزئیات پیش‌سفارش، به ما مراجعه کنید سایت اینترنتی.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/04/the-access-controller-for-ps5-starters-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *