رایلی رید، ستاره فیلم بزرگسالان، Clona.AI را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم چت بات

نماد فیلم بزرگسالان و سرمایه گذار رسانه رایلی رید قصد دارد با یک پلت فرم آنلاین که در آن کاربران می توانند با نسخه های دیجیتال سازندگان محتوا چت کنند، قابلیت های تحول آفرین هوش مصنوعی را به سرگرمی بزرگسالان بیاورد. اما برخلاف سایر ربات‌های چت بزرگسال، آواتارها با رضایت صریح سازندگان مدل‌ها آموزش داده می‌شوند که مستقیماً در مورد آنچه که «اصحاب هوش مصنوعی» در مورد آن صحبت می‌کنند و نمی‌خواهند صحبت کنند، آموزش داده می‌شوند.

با پرداخت ۳۰ دلار در ماه، طرفداران و مشترکین می توانند با نسخه های دیجیتال ستاره های بزرگسال، سازندگان محتوا و تأثیرگذاران مورد علاقه خود “مکالمات صمیمی” داشته باشند. فهرست این سایت در حال حاضر شامل خود رید و لنا پلاگ است. یک ردیف رایگان نیز در دسترس است اما فقط پنج پیام چت در ماه ارائه می دهد.

رید گفت: «واقعیت این است که هوش مصنوعی در راه است، و اگر کلونا نباشد، شخص دیگری است. . “چه زمانی [other people] از دیپ فیک یا هر چیز دیگری استفاده کنید – اگر من با آن شریک نباشم، شخص دیگری شبیه من را می دزدد و بدون من این کار را انجام می دهد. بنابراین با ارائه این فرصت، بسیار هیجان زده بودم زیرا احساس می کردم این شانس را دارم که بخشی از پیشرفت های تکنولوژیکی جامعه باشم.”

کلونا از مدل زبان بزرگ Llama 2 متا به عنوان پایه استفاده می کند، سپس آن را به شدت اصلاح و بازآموزی می کند تا شخصیت فردی را که بر اساس آن است منعکس کند. رید توضیح می‌دهد که مدل او ابتدا در انواع رسانه‌های آنلاین خود از جمله مصاحبه‌ها، حضور در پادکست و ویدیوهای یوتیوب (علاوه بر برخی از کارهای دارای رتبه x) آموزش دیده بود و سپس با چت هوش مصنوعی با رید، پاسخ خود را دقیق‌تر تنظیم کرد. خودش.

رید گفت: «من می‌توانم ببینم که چگونه به کاربران پاسخ می‌دهد و آن را به گونه‌ای ویرایش کنم که «نه، من بیشتر اینطور می‌گفتم». اما در ابتدا تمرکز من روی چیزهایی بود مانند اطمینان از اینکه نام سگ‌هایم درست باشد، و مطمئن شوم که آن را بررسی می‌کنم.»

در حالی که همراه هوش مصنوعی می‌تواند کثیف صحبت کند، میزان کثیف شدن آن به ترجیحات بازیگر بستگی دارد، نه به ترجیحات کاربر. رید خاطرنشان می کند که مدل او، برای مثال، در مورد اعمال جنسی خطرناک فیزیکی با کاربران صحبت نمی کند. "نمی‌دانم که تیم فناوری به بچه‌های خوش صدا فکر می‌کرد یا خیر، اما من به آنها فکر می‌کردم.»

فناوری هوش مصنوعی مولد پتانسیل فوق العاده ای را در این زمینه نشان داده است و هنرمندان ضبط این فرآیند به اجازه سلبریتی (یا دارایی آنها) و حجم کافی از صداهای ضبط شده یا ویدیویی آنها نیاز ندارد. با این حال، ما قبلاً نیز شاهد استفاده نادرست از فناوری بوده ایم و . شیوه‌های بی‌وجدان خراش داده‌ها در وب عمومی (داده‌هایی که سپس برای آموزش LLM استفاده می‌شوند) نیز مطرح شده است. ، و .

با این حال، رید در مورد انعطاف پذیری اثبات شده تاریخی صنعت سکس خوش بین است. رید گفت: «من احساس می‌کنم که ما بخش بزرگی از هوش مصنوعی در جامعه خود خواهیم بود، زیرا پورن همیشه همینطور است. “این همان کاری است که با اینترنت انجام داد. و دنیای پورن شاهد پیشرفت های بسیاری در فناوری بوده است.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/adult-film-star-riley-reid-launches-clonaai-a-sexting-chatbot-platform-000509221.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/adult-film-star-riley-reid-launches-clonaai-a-sexting-chatbot-platform-000509221.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *