رقیب ChatGPT Pi در اندروید راه اندازی شد

رقیب ChatGPT Pi در اندروید راه اندازی شد

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


عطف هوش مصنوعیاستارت آپ مستقر در پالو آلتو که توسط مصطفی سلیمان، بنیانگذار DeepMind و رید هافمن، بنیانگذار LinkedIn تأسیس شده است، به تازگی اعلام کرد که چت ربات هوش مصنوعی آن ‘Pi’ اکنون به عنوان یک ربات اختصاصی در دسترس است. برنامه در اندروید.

این اقدام که انتظار می‌رود به میلیاردها کاربر امکان دسترسی به Pi را بدهد، به عنوان آخرین تلاش این استارت‌آپ یک ساله برای مقابله با ChatGPT بسیار محبوب OpenAI و سایر دستیاران هوش مصنوعی جدید از جمله xAI انجام می‌شود. در حال حاضر نورد Grok و آنتروپیک است کلود.

این شرکت همچنین گفت که ظاهر و احساس برندسازی اپلیکیشن را با تغییرات جزئی از نظر رنگ‌ها، تصاویر و لوگوی Pi بهبود بخشیده است.

در یک پست وبلاگی آمده است: «کاربران همیشه زیبایی براق و تمیز را دوست داشته‌اند و برند جدید در برنامه‌های iOS و اندروید همچنان به این هویت ادامه می‌دهد و در عین حال کمی ذوق و سلیقه اضافه می‌کند.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

از برنامه اندروید Pi چه انتظاری داریم؟

در ابتدا در ۳۵ کشور، از جمله ایالات متحده، برنامه اندروید Pi در دسترس است و تلاش می کند تا تجربه ای مشابه آنچه کاربران در نسخه مخصوص iOS چت بات داشته اند ارائه دهد.

در اصل، آنها می توانند هر سوالی در مورد هر موضوعی بپرسند تا پاسخ ها، پیشنهادات یا نکات فوری را از دستیار دریافت کنند.

جالبتر اینکه، درست مانند ChatGPT، چت بات Pi نیز از تعاملات صوتی پشتیبانی می کند. کاربران به سادگی می توانند نظر خود را بیان کنند و می تواند پاسخ دهد، که منجر به یک مکالمه پشت سر هم می شود. در حال حاضر، هوش مصنوعی Inflection شش گزینه صوتی Pi را در اختیار کاربران قرار می دهد تا از بین آنها یکی را انتخاب کنند و این تجربه را با چت در یک تماس تلفنی مقایسه می کند.

این شرکت Pi را در ماه مه راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون آن را بر روی مدل زبان Inflection-1 اجرا کرده است. با این حال، یک ارتقای عمده در کارت‌های Inflection-2 وجود دارد که گفته می‌شود به طور قابل‌توجهی توانایی بیشتری دارد، دانش واقعی بسیار بهبود یافته، کنترل سبک‌شناختی بهتر و استدلال بهبود چشمگیری را نشان می‌دهد.

برای Inflection، هدف نهایی Pi، که مخفف هوش شخصی است، دادن یک همراه «همدل، مفید و ایمن» به مردم است که بیشتر از ChatGPT OpenAI، Bing مایکروسافت یا Bard Google، شخصی و محاوره‌ای عمل می‌کند. این رویکرد هوش مصنوعی شخصی و احساسی است که آن را از سایر بازیکنان این دسته جدا می کند.

“با ظرفیت ارائه حمایت عاطفی و راهنمایی ۲۴ ساعته در طیف وسیعی از موقعیت‌ها، Pi حاضر است نیمه‌شب با شما صحبت کند، زمانی که بقیه جهان در خواب هستند، زمانی که می‌خواهید زبان دیگری را تمرین کنید، یا زمانی که به افکار عمیق نیاز دارید. در مورد یک تغییر شغلی بالقوه،” در این پست وبلاگ آمده است.

رقابت رو به رشد

از آنجایی که اندروید بیش از ۳ میلیارد کاربر جهانی دارد، انتظار می‌رود که اقدام برای در دسترس قرار دادن Pi بر روی این پلتفرم، دامنه نفوذ Inflection AI را گسترش دهد و به شرکت دسترسی به پایگاه کاربر بزرگ‌تری بدهد. با این حال، باید دید که در برابر آن چقدر خوب عمل می کند ChatGPTکه در حال حاضر در اندروید و iOS و نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. تنها در اکتبر ۲۰۲۳، چت ربات OpenAI نزدیک به ۱٫۷ میلیارد بازدید تجمعی در سراسر تلفن همراه و وب داشت که در مجموع ۱۹۳ میلیون کاربر منحصر به فرد داشت.

فراتر از ChatGPT، Pi همچنین باید با Bard با پشتیبانی از جستجوی گوگل، کلود دستیار هوش مصنوعی Anthropic و Grok، بنیانگذار xAI توسط ایلان ماسک، که شخصیتی متمایز و طعنه آمیز نیز دارد، رقابت کند.

قابل ذکر است، دومی همچنین از مزیت داده‌های بی‌درنگ X و ادغام مستقیم با پلت‌فرم برخوردار است – که همچنین دسترسی آن را افزایش می‌دهد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/chatgpt-rival-pi-launches-on-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *