رویداد اکتبر اپل ۲۰۲۳: ۴ مک که انتظار داریم در جریان پخش زنده «سریع ترسناک» ببینیم

انتظار داریم در رویداد اکتبر اپل چه چیزی را ببینیم؟ صورتحساب “سریع ترسناک”، طبق گزارش ها، iDevice های جدید در راه هستند. با این حال، چیزی که ما را ناامید می کند این است که غول فناوری مستقر در کوپرتینو پخش زنده از پیش ضبط شده را در ساعت ۵ بعدازظهر PDT برگزار خواهد کرد.

این بدان معناست که من، در ساحل شرقی، باید ساعت ۸ شب برای یک رویداد اپل هماهنگ کنم. در دوران تصدی من به عنوان یک روزنامه نگار فناوری، من این کار را انجام داده ام هرگز در یک رویداد شبانه اپل شرکت کرد. این اولین است!

چیزهای اسرارآمیزی که بر روی آی دیوایس هایی که اپل در روز دوشنبه رها می کند، به حال و هوای ترسناک این رویداد با موضوع هالووین اضافه می شود. با توجه به اینکه نماد Finder در دعوت رسمی اپل قرار دارد، اشاره ای وجود دارد که مک های جدید در آینده ما عرضه خواهند شد، اما سوال اینجاست که کدام یک؟

شایعه شده است که ۴ مک در رویداد “سریع ترسناک” معرفی می شوند

مطابق با بلومبرگمارک گورمن و مینگ چی کودو افشاگر قابل اعتماد اپل، در اینجا آی دیوایس هایی هستند که ممکن است در روز دوشنبه ببینیم:

  • آی مک با تراشه M3

  • مک بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه های جدید M3 Pro و M3 Max

  • مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه های جدید M3 Pro و M3 Pro

  • مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه جدید M3

ما از سال ۲۰۲۱ که اپل انواع رنگارنگ ۲۴ اینچی پر شده با تراشه M1 را معرفی کرد، شاهد بروز رسانی iMac نبودیم. مک بوک پرو ۱۳ اینچی که در ژوئن ۲۰۲۲ با تراشه M2 عرضه شد نیز قرار است ارتقا یابد.

با این حال مک بوک پرو ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی به تازگی در ژانویه ارتقا یافته است امسالبه همین دلیل است که بسیاری – از جمله خود من – به ادعاهای گورمان و کو بدبین هستند. با این حال، گورمان از عقب نشینی خودداری می کند.

اگرچه به ندرت، اپل یک مک را دو بار در یک سال به‌روزرسانی کرده است. هرگز فراموش نمی‌کنم که اپل iMac G5 را با دوربین iSight داخلی در اکتبر ۲۰۰۵ معرفی کرد و سپس به طرز خنده‌داری آن را در ژانویه ۲۰۰۶ به اینتل به‌روزرسانی کرد. ۳ ماه بعد، “گورمان در یک توییت گفت.

اگر برای برخی از آیپدهای جدید انگشتان خود را روی هم گذاشته اید، نفس خود را حبس نکنید. گورمن می گوید آی پدهای جدید در ماه مارس عرضه می شوند. کو نیز به آن اشاره کرد او انتظار ندارد امسال آیپدها را ببیند.


منبع: https://mashable.com/article/apple-october-event-2023-scary-fast

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *