رویداد دسترسی زودهنگام جمعه سیاه Kohl در حال انجام است – در اینجا بهترین معاملات برای خرید آورده شده است.

نگاهی اجمالی به بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه کوهل:


بهترین پیشنهاد آشپزخانه

بسته سازنده آب گازدار SodaStream Terra

۵۹٫۹۹ دلار
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
ترا جریان سودا

بهترین معامله اسباب بازی

عروسک و وسیله نقلیه باربی فیات ۵۰۰

۱۹٫۹۹ دلار
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
باربی فیات 500

بهترین پیشنهاد خلاء

جاروبرقی ایستاده کوسه استراتوس

۲۹۹٫۹۹ دلار
(۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
وکیوم کوسه استراتوس

بهترین معامله فنی

دوربین امنیتی هوشمند نورافکن سیمی آمازون Blink

۴۹٫۹۹ دلار
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
دوربین نورافکن آمازون Blink

جمعه سیاه فصل در راه است خرده فروشان از اوایل اکتبر شروع به اجرای برنامه های تعطیلات خرید سالانه کردند. ۲۷ (به تو نگاه می کنم، بهترین خرید) و معاملات اولیه در حال حاضر سیل فضای خرده فروشی آنلاین را آغاز کرده اند. در حالی که آمازون، والمارتو Best Buy بلافاصله به عنوان کانون‌های هفته سایبری برای صرفه‌جویی در هزینه به ذهن می‌رسند، روی افراد ضعیفی مانند کوهل نخوابید.

برنامه های جمعه سیاه کهل در ۳ نوامبر با رویداد Black Friday Early Access آغاز شد که تا ۹ نوامبر ادامه دارد. در طول این فروش پیش فصل، پرندگان اولیه می توانند برای هدایایی مانند اسباب بازی ها و لوازم آشپزخانه تخفیف بگیرند. ناگفته نماند که می توانید ۱۵% تخفیف اضافی برای کالاهای واجد شرایط با کد YOUGET15 دریافت کنید و برای تمام خریدهای بالای ۲۵ دلار، ارسال رایگان دریافت کنید.

علاوه بر معاملات جمعه سیاه اولیه، Kohl’s یک سلاح مخفی دارد که ارزش آن را دارد که پول خود را در آنجا خرج کنید در مقایسه با سایر خرده فروشان: Kohl’s Cash. علاوه بر پس انداز بزرگ، خریداران همچنین می توانند به ازای هر ۵۰ دلاری که از ۴ نوامبر تا ۹ نوامبر خرج می کنند، ۱۰ دلار از Kohl’s Cash به دست آورند.

اگر عجله زودهنگام را از دست دادید، عرق نکنید. Kohl’s برنامه های بزرگی برای کل فصل جمعه سیاه دارد، از جمله:

  • رویدادهای سوپر شنبه در ۱۱ و ۱۸ نوامبر، که دارای همان جوایز نقدی Kohl است، به علاوه ۲۰٪ تخفیف اضافی برای خریدهای واجد شرایط (بین ۱۰ تا ۱۸ نوامبر) و ۱۰ دلار تخفیف برای خریدهای ۲۵ دلاری در ۱۰ و ۱۱ نوامبر .

  • هفته جمعه سیاه از ۱۹ نوامبر تا ۲۴ نوامبر، که شامل معاملاتی در مورد وسایل خانه هوشمند آمازون، اسباب بازی‌ها و موارد دیگر می‌شود، به علاوه ۱۵ درصد تخفیف اضافی برای خریدهای واجد شرایط، ۱۰ دلار پاداش نقدی Kohl به ازای هر ۵۰ دلار خرج شده، و ارسال رایگان در سفارشات بالای ۲۵ دلار

  • تخفیف‌های فوق‌العاده جمعه سیاه در ۲۳ و ۲۴ نوامبر، که شامل Beats Studio Buds، Amazon Kindle، Barbie، Hot Wheels، Sky Rider GPS Drones، و موارد دیگر می‌شود، به‌علاوه ۱۵ دلار به ازای هر ۵۰ دلار خرج شده در Kohl’s Cash.

در زیر، ما یک لیست در حال اجرا از برخی از بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه کوهل را گردآوری کرده ایم. هنگام به روز رسانی آن، حتماً مرتباً آن را بررسی کنید – کهلز هنوز به اوج درخشش خود در جمعه سیاه نرسیده است.

معاملات اولیه آشپزخانه جمعه سیاه

چرا ما آن را دوست داریم

SodaStream Terra یک ایده عالی برای هدیه دادن به دوستداران نوشابه یا یک افزودنی جامد به آشپزخانه شماست، به شما امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه آب گازدار تازه درست کنید. این محصول با یک سیلندر CO2 60 لیتری Quick Connect و یک بطری کربناته ۱ لیتری با قیمت بسیار پایین ۵۹٫۹۹ دلار عرضه می شود – که ۴۰ دلار از هزینه معمول آن کمتر است و با کمترین قیمتی که دیده ایم مطابقت دارد.

معاملات بیشتر آشپزخانه جمعه سیاه در Kohl’s

معاملات اسباب بازی جمعه سیاه اولیه

چرا ما آن را دوست داریم

این راز نیست که باربی لحظاتی را سپری می کند. اگر به دنبال یک ایده عالی برای هدیه هستید، این مجموعه باربی فیات ۵۰۰ با یک کانورتیبل صورتی بامزه با درها و چرخ‌های چرخان و یک باربی با لباسی با طرح لیمویی عرضه می‌شود – همه با قیمت کمتر از ۲۰ دلار. قبل از جمعه سیاه برای مدت محدودی ۲۰ دلار پس انداز کنید.

معاملات اسباب بازی جمعه سیاه بیشتر در Kohl’s

معاملات وکیوم جمعه سیاه اولیه

چرا ما آن را دوست داریم

کوسه استراتوس با کمترین قیمت خود از روز پرایم، ۲۹۹٫۹۹ دلار است. این دستگاه مجهز به DuoClean PowerFins HairPro، رول برس خود تمیز شونده و فناوری خنثی کننده بو است که همه با هم کار می کنند تا یک تجربه تمیز کردن قدرتمند را ایجاد کنند – به ویژه برای صاحبان حیوانات خانگی. Stratos پیشرفته ترین طیف جاروهای کوسه است، بنابراین جای تعجب نیست که قیمت معمولی آن تقریباً ۵۰۰ دلار است. اما قبل از جمعه سیاه، می توانید ۲۰۰ دلار در Kohl’s پس انداز کنید و ۶۰ دلار به صورت Kohl’s Cash دریافت کنید.

معاملات خلاء جمعه سیاه بیشتر در Kohl’s

معاملات فناوری جمعه سیاه اولیه

چرا ما آن را دوست داریم

دوربین امنیتی نورافکن سیمی Blink نه تنها با قیمت نصف به فروش می رسد، بلکه با پایین ترین قیمت خود نیز مطابقت دارد. در حال حاضر قیمت تمام شده آن در آمازون است، بنابراین اگر به دنبال یک سیستم امنیتی هوشمند و ساده هستید، دست زدن به این معامله در Kohl’s راهی است که باید انجام دهید. با نورپردازی LED 2600 لومن، تشخیص حرکت پیشرفته، آژیر امنیتی داخلی و صدای دو طرفه از طریق برنامه Blink، شما اساساً همیشه یک مجموعه دیگر از چشمان بیرون از خانه خود خواهید داشت. با توجه به ارزش آن، شما همچنین با خرید خود، ۱۰ دلار به پول نقد Kohl دریافت خواهید کرد.

معاملات فناوری جمعه سیاه بیشتر در Kohl’s

موضوعات
جمعه سیاه


منبع: https://mashable.com/article/kohls-black-friday-2023-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *