ریون توضیح می دهد که چرا نقشه بعدی Call Of Duty: Warzone تعداد بازیکنان کمتری دارد

فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است فردا، ۶ دسامبر، در سراسر پلتفرم‌ها منتشر شود. با این کار انواع محتوای درون بازی اضافه می شود، از جمله نقشه جدید Warzone Urzikstan. این نقشه با تعداد ۱۰۰ بازیکن راه اندازی می شود و همانطور که اشاره شد چارلی اینتل۲۰ درصد کوچکتر از نقشه المزره سریال است.

این باعث شده است که برخی از بازیکنان از تعداد بازیکنان نسبتاً فشرده برای هر مسابقه ابراز تاسف کنند. به طور معمول، Warzone میزبان لابی های ۱۵۰ بازیکن است. با این حال، توسعه دهنده Raven Software تصمیم خود را در پستی در X، که قبلا توییتر بود، توضیح داد و بیان کرد که تعادل گیم پلی خوبی را تضمین می کند.

در این بیانیه آمده است: «امروز صبح ما اعلام کردیم که تعداد بازیکنان Warzone Battle Royale 100 بازیکن است. “اولویت اصلی ما ایجاد یک تجربه بهینه و سرگرم کننده برای همه بازیکنانمان بر اساس معیارهای مهم است.

نقشه جدید اورزیکستان Flythrough | Call of Duty: Warzone.در یوتیوب تماشا کنید

این معیارها شامل زمان انجام عمل، اندازه نقشه اورزیکستان، زمان بندی و اندازه دایره های جدید، زمان کل مسابقه (۲۰ دقیقه)، نقاط قرمز، قراردادها، و مکانیک های مختلف جدید و موجود شانس دوم است.

استودیو گفت که معتقد است “توازن مناسب” را برای بازیکنان Call of Duty پیدا کرده است، که به آن اجازه می دهد “فازهای متعددی را ارائه دهد که با نفوذ و غارت منصفانه شروع می شود، سپس درگیری های سالم در اواسط بازی، و اوج بازی پایانی که در آن بهترین بازیکن (بازیکنان) با برد می روند».

توسعه‌دهنده گفته است که همچنان بر آنچه جامعه می‌گوید نظارت می‌کند و در عین حال بر داده‌ها نیز نظارت می‌کند. سپس در صورت نیاز هر گونه تغییری در گیم پلی بازی ایجاد می کند.

برای همه چیزهایی که با Modern Warfare 3 Season 1 ارائه می شود، حتما این کار را انجام دهید راهنمای مفید ما را بررسی کنید.

در مورد آینده سریال، بعدی گفته می‌شود که بازی Call of Duty قرار است یکی از بازی‌های Black Ops باشد. این بازی ظاهرا در جنگ خلیج فارس اتفاق خواهد افتاد.


منبع: https://www.eurogamer.net/raven-explains-why-call-of-duty-warzones-next-map-has-lower-player-count

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *