زمان آن رسیده است که One UI 6 Watch Beta را در Galaxy Watch 6 خود دریافت کنید

سامسونگ برای اولین بار به‌روزرسانی بزرگ بعدی پوشیدنی خود را با نام One UI 6 Watch Beta با لیست اولیه ویژگی‌های منتشر شده در ماه می منتشر کرد. آن‌ها در آن زمان به ما گفتند که باید شاهد عرضه اولین نسخه بتا گلکسی واچ ۶ در ماه ژوئن باشیم و این واقعاً اتفاق افتاده است. زمان آن رسیده است که نرم افزارهای جدید را به صورت آزمایشی بتا آزمایش کنید، کاربران ساعت.

برای دانلود One UI 6 Watch Beta در گلکسی واچ ۶ یا گلکسی واچ ۶ کلاسیک، باید با ثبت نام از طریق برنامه اعضای سامسونگ این کار را انجام دهید. این روش برای سال‌ها بوده است، بنابراین به آنجا بروید و به دنبال بنری باشید که به One UI 6 Watch Beta اشاره می‌کند. قبل از اینکه بتوانید به‌روزرسانی را در برنامه همراه Galaxy Wearable خود دریافت کنید، می‌توانید از طریق دستورالعمل‌ها در آنجا ثبت‌نام کنید.

چرا می خواهید One UI 6 Watch Beta را روی Galaxy Watch 6 خود نصب کنید؟ زیرا! ما عاشق نرم افزارهای جدید هستیم. این به روز رسانی است پر از ویژگی های جدیداز جمله Galaxy AI، اگر اصلاً به آن اهمیت می دهید.

ما لیست کامل تغییرات را در زیر داریم، اما برخی از نکات برجسته به شرح زیر است: نظارت بر سطوح انرژی، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر خواب، اقدامات انگشت شست، پیمایش سریع‌تر، حرکات جهانی جدید، فونت جدید، حالت باتری با ماندگاری بیشتر و موارد دیگر.

خوب، برو آن به‌روزرسانی بتا را بگیر و به ما گزارش بده.


One UI 6 Watch Beta – تغییرات

قفل شما سالم تر را با Galaxy AI باز کنید

سطوح انرژی خود را کنترل کنید
امتیاز انرژی جدید Samsung Health آمادگی جسمانی و ذهنی شما را بر اساس خواب و فعالیت بدنی نشان می دهد. اگر امتیاز انرژی شما پایین است، بهتر است استراحت کنید. اگر امتیاز انرژی شما بالا است، زمان آن رسیده است که در تمرین مورد علاقه خود بهترین عملکرد را داشته باشید. Galaxy AI بینش‌ها و انگیزه‌های شخصی‌سازی شده را برای شما در مسیر درست نگه می‌دارد.

تجزیه و تحلیل دقیق خواب را دریافت کنید
بینش خواب مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy به شما تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق تری از کیفیت خواب شما می دهد. گزارش جامع خواب شما اکنون شامل ضربان قلب، تعداد تنفس و مدت زمانی است که بعد از دراز کشیدن به خواب می روید.

برنامه های تمرینی خود را بسازید
مجموعه ای از تمرینات مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک برنامه تمرینی سفارشی داشته باشید. شما می توانید اهدافی را برای ست ها، تکرارها و موارد دیگر تعیین کنید.

ساعت خود را مانند یک حرفه ای کنترل کنید

با دو نیشگون گرفتن بیشتر کار کنید
با دو بار فشردن انگشت شست و اشاره به هم در موقعیت های مختلف سریع اقدام کنید. می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید، آلارم‌ها را خاموش کنید، در میان اعلان‌ها پیمایش کنید، موسیقی را کنترل کنید، عکس بگیرید و موارد دیگر. یک نماد انگشت روی دکمه‌ها ظاهر می‌شود که می‌توان آن‌ها را با دوبار فشار دادن کنترل کرد.

اسکرول افقی سریعتر
برای پیمایش سریع در میان اعلان‌ها یا کاشی‌ها، صفحه را به چپ یا راست تکان دهید.

فعالیت های در حال انجام را به یکباره مشاهده کنید
برای مشاهده لیستی از فعالیت های در حال انجام مانند تماس های تلفنی، تمرینات، یا پخش موسیقی، روی پایین صفحه ساعت خود ضربه بزنید. روی یک مورد در لیست ضربه بزنید تا به راحتی بین آنها جابجا شوید.

با حرکات جهانی به سرعت اقدام کنید
در شرایطی که به یک اقدام سریع نیاز است، مانند پاسخ دادن به تماس تلفنی یا خاموش کردن زنگ هشدار، دکمه عمل به طور خودکار فوکوس می‌شود تا بتوانید بلافاصله بدون نیاز به تغییر فوکوس دستی، اقدام را انجام دهید.

بدون لمس صفحه به عقب برگردید
مچ دست خود را به جلو و عقب حرکت دهید تا به صفحه قبلی برگردید. شما می توانید این را در حرکات جهانی کنترل کنید.

فقط اعلان های مورد نظر خود را دریافت کنید
انتخاب کنید که کدام برنامه‌ها اجازه دارند بدون باز کردن برنامه Galaxy Wearable در تلفنتان، اعلان‌ها را مستقیماً روی ساعتتان برای شما ارسال کنند.

ساعت خود را با حالت ها کنترل کنید
اکنون حالت‌ها می‌توانند به‌طور خودکار تنظیمات بیشتری از ساعت شما را بر اساس کاری که انجام می‌دهید یا مکانی که هستید، کنترل کنند. حالت‌ها می‌توانند مزاحم نشوید، نمایشگر همیشه روشن، بالا بردن مچ برای بیدار شدن، صفحه لمسی برای بیدار کردن، قاب لمسی برای بیدار شدن، حالت صدا و هشدارهای قطع ارتباط را کنترل کنند.

از مچ دست خود در تماس باشید

فورا به ایموجی های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید
می‌توانید شکلک‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کنید به‌عنوان موارد دلخواه تنظیم کنید تا همیشه برای ارسال به‌عنوان پاسخ سریع در دسترس باشند.

پیوست های تصویر را ذخیره کنید
اکنون می توانید تصاویر پیوست شده به پیام ها را در ساعت خود ذخیره کنید. تصاویر ذخیره شده را می توان در برنامه گالری مشاهده کرد، با دیگران به اشتراک گذاشت، یا برای ایجاد یک صفحه ساعت عکس منحصر به فرد استفاده کرد.

حتی پیشرفت های بیشتر

فونت جدید شیک
One UI 6 Watch دارای فونت پیش‌فرض جدید با حسی شیک‌تر و مدرن‌تر است. اگر فونت پیش‌فرض در تنظیمات انتخاب شده باشد، فونت جدید را خواهید دید. اگر از فونت دیگری استفاده می‌کنید، پس از ارتقا به One UI 6 Watch همچنان آن فونت را خواهید دید.

باتری خود را بیشتر دوام بیاورید
وقتی ذخیره انرژی روشن است، می‌توانید ویژگی‌های سلامتی را نیز محدود کنید تا باتری شما حتی بیشتر از قبل دوام بیاورد.

اتصال خودکار به دستگاه های صوتی بلوتوث
هنگامی که شروع به پخش موسیقی در ساعت خود می کنید، هدفون یا بلندگوی بلوتوث شما به طور خودکار برای پخش متصل می شود. اگر هیچ دستگاه صوتی بلوتوثی برای اتصال در دسترس نباشد، اگر برنامه موسیقی شما از آن پشتیبانی کند، موسیقی از طریق بلندگوی ساعت شما پخش می‌شود.

// سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/13/samsung-opens-one-ui-6-watch-beta-program-for-galaxy-watch-6/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *