سازندگان No Man’s Sky یک سیاره کامل را برای Light No Fire شبیه سازی خواهند کرد

استودیوی مستقل انگلیسی Hello Games در حال ساخت چیزی است که به آن می‌گوید "جاه طلب تر" نسبت به. تا No Man’s Sky. بازی بعدی این استودیو است نور بدون آتش، و نسل رویه‌ای را به کل سیاره در مقیاس فوق‌العاده دقیق می‌آورد.

نور بدون آتش یک بازی اکتشافی و جامعه‌سازی جهان باز است که در سیاره‌ای به بزرگی زمین اتفاق می‌افتد و عناصر RPG را با بقای جعبه شنی ترکیب می‌کند. این یک تجربه چند نفره در منظره‌ای باستانی و خارق‌العاده، با درختان، تپه‌ها و کوه‌های قابل بالا رفتن، و اسرار برای کشف در هر قدم است. این است "اولین دنیای باز واقعی" به گفته شان موری، یکی از بنیانگذاران Hello Games.

نور بدون آتش به مدت پنج سال توسط حدود دوازده توسعه دهنده در Hello Games در حال توسعه بوده است. در اولین تریلر عنوان، به نظر می رسد که تیم یک سیاره کامل را از آن گرفته است No Man’s Sky و آن را به طور کامل با زندگی، منابع و اسرار پر کرد.

هیچ تاریخی برای انتشار وجود ندارد نور بدون آتش و هیچ پلتفرم تایید شده ای وجود نداشت، و بازی تا زمان نمایش آن در The Game Awards در ۷ دسامبر کاملاً محرمانه بود.

Hello Games مترادف با No Man’s Sky، یک سیم کارت کاوش فضایی گسترده و فوق العاده محبوب که در سال ۲۰۱۶ فرود آمد و با گذشت زمان بهتر شد. اما قبل از اینکه استودیو مستقل یک قرارداد بازاریابی بزرگ با سونی برای آن منعقد کند No Man’s Sky – قبل از اینکه یکی از بنیانگذاران آن باشد دیدار با استیون اسپیلبرگ و ظاهر شدن در نمایش دیرهنگام با استفان کولبرت – Hello Games به خاطر بازی کارتونی sidescroller معروف بود جو خطر.

توسعه دهندگان بریتانیایی رایان دویل، گرانت دانکن، شان موری و دیوید ریم در سال ۲۰۰۹ پس از ترک شغل خود در استودیوهای بزرگی مانند EA و Criterion، Hello Games را تأسیس کردند. این قبل از رونق مستقل مستقل مدرن بود، در زمانی که XBLA تازه شروع به کار کرده بود و Steam تنها تعداد انگشت شماری بازی مستقل داشت.

"در واقع جدا شدن و انجام کارهای خودت در آن زمان کار احمقانه ای بود." موری در سال ۲۰۱۶ به من گفت.

به مدت نه ماه، گروه چهارجانبه Hello Games روی آن کار کرد جو خطر، یک سایدسکرول سه بعدی با بازی یک جسور دوچرخه خاکی خوش شانس، و آنها سعی کردند یک ناشر را قفل کنند. هیچ کس علاقه ای نداشت.

"همه ما را رد کردند" موری در سال ۲۰۱۶ گفت. "سونی و مایکروسافت و خیلی جاها ما را رد کردند."

دویل، دانکن، موری و ریم بدون پول و استعفا دادند تا از رویاهای مستقل خود دست بکشند، به میخانه رفتند.

"ما به این ایده احمقانه رسیدیم." موری گفت. "من یک خانه داشتم و بنابراین خانه ام را فروختم تا بقیه هزینه های توسعه را بپردازم. … اونطوری که بهش نگاه کردم اینطور بود که اون خونه رو خریده بودم چون تو EA کار کرده بودم پس مثل دیه بود. مثل الماس خونی شما باید آن را بفروشید. این کارمای بدی است"

و او واقعاً این کار را کرد. ساخته شده با وام و پول حاصل از فروش خانه موری، جو خطر در ۹ ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد و موفقیت آمیز بود. Hello Games آن را دنبال کرد Joe Danger 2: The Movie در سال ۲۰۱۲٫ در آن زمان، این استودیو یک سازنده موفق مستقل بود و با ناشران بزرگ رابطه داشت. در دسامبر ۲۰۱۳، تیم چیزی کاملاً غیرمنتظره را فاش کرد: No Man’s Skyیک بازی چند نفره به اندازه کیهان و پر از کهکشان‌هایی از سیاره‌هایی که به صورت رویه‌ای برای کاوش ایجاد شده‌اند.

تابستان آینده No Man’s Sky در کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 لحظه‌ای مهم داشت و دستگاه بازاریابی AAA فعال شد. سونی به شدت به Hello Games تکیه کرد تا تصویر خود را به عنوان یک متصدی مستقل تقویت کند و طی دو سال آینده، سر و صدای زیادی در اطراف ایجاد شد. No Man’s Sky به ارتفاعات نجومی رسید. اسپیلبرگ، کولبر، کانیه وست و ایلان ماسک همگی به شیوه های خود درگیر شدند و No Man’s Sky سال ها قبل از راه اندازی آن یک نام آشنا بود.

سازندگان No Man’s Sky یک سیاره کامل را برای Light No Fire شبیه سازی خواهند کرد
سلام بازی ها

تا زمانی که بازی منتشر شد، غیرممکن بود که بتواند با هیاهوها مطابقت کند. No Man’s Sky نوید دنیایی از سیارات تولید شده را برای اکتشاف، مملو از مواد معدنی و موجودات و سایر بازیکنان برای اکتشاف داده بود، اما در زمان پرتاب در ۹ آگوست ۲۰۱۶، باگ و خالی بود. این استخوان های یک بازی فوق العاده در آنجا حضور داشتند، اما برخی از بازیکنان احساس کردند که توسط کمپین بازاریابی شدید سونی گمراه شده‌اند شکایت کرده است در برابر Hello Games

تیم به کار ادامه داد No Man’s Skyانتشار رفع اشکال، به روز رسانی و توسعه، از جمله a نسخه VR. با گذشت سالها، این دیدگاه که بازیکنان در ابتدا فروخته می شدند در بازی روشن شد و خشم آنلاین خاموش شد تا اینکه به طور کامل با تحسین جایگزین شد. از زمان راه اندازی، No Man’s Sky برنده جوایز متعددی از جمله بهترین بازی در حال انجام در The Game Awards 2020 شده است. امسال، این بازی در بخش بهترین پشتیبانی انجمن در جوایز The Game نامزد شده است.

"دو سال بعد از راه اندازی خیلی ساده تر شده است،" موری در سال ۲۰۱۹ به من گفت. "در زمان راه اندازی، ما آنقدر بر تلاش برای راضی نگه داشتن شرکای که با آنها کار می کردیم متمرکز بودیم، سعی می کردیم بازی خود را به بازار عرضه کنیم، تلاش می کردیم تا انتظاراتی را که واقعاً برای برآورده کردن آن ها مشکل داشتیم برآورده کنیم."

No Man's Sky
سلام بازی ها

No Man’s Sky به طور خاص زاییده فکر موری است، و او چهره بازی بود در حالی که بالا و پایین می رفت و دوباره در درک عمومی اوج می گرفت. او و بقیه تیم Hello Games – که امروزه بزرگتر از چهار توسعه دهنده هستند – در مورد پروژه های داخلی خود سکوت کرده اند و درک دلیل آن آسان است.

"آنها فوق العاده با استعداد هستند و من نمی خواستم ادامه دهم و بگذارم این میراث آنها باشد." موری در سال ۲۰۱۹ گفت. "برای آنها واقعاً خوب است که می توانند به مردم بگویند: “من روی آن کار کردم.” No Man’s Sky، و مردم اکنون در مورد آن واقعاً خوشحال و مثبت باشند. این چیزی است که آنها سزاوار آن بودند."

این تاریخ باعث آشکار شدن امروز می شود نور بدون آتش حتی شیرین‌تر چهارده سال پس از آن شب سرنوشت‌ساز در میخانه، Hello Games گواهی بر پایداری است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-makers-of-no-mans-sky-will-simulate-a-whole-planet-for-light-no-fire-035108958.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-makers-of-no-mans-sky-will-simulate-a-whole-planet-for-light-no-fire-035108958.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *