ساعت هوشمند جدید Polar به شما کمک می کند تا برنامه تمرینی عالی را متناسب با بدن شما ایجاد کنید

سه سال گذشت اما ساعت هوشمند برند Polar با یک پوشیدنی جدید Vantage بازگشته است که اکنون از پلتفرم اخیر “فناوری حسگر زیستی” این شرکت استفاده می کند.

تماس گرفت اکسیر قطبیپلت فرم متشکل از حسگرهایی است که به Vantage V3 توانایی اندازه گیری عملکردهای کلیدی بدن مانند سیستم قلبی عروقی، سیستم عصبی خودمختار و دمای بدن. در مقابل، کاربران ورزشکار مقادیر زیادی از داده‌ها را دریافت می‌کنند که جزئیات وضعیت بدنی آنها را نشان می‌دهد و بینشی در مورد چگونگی بهبود تمرینات ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، داده ها از سنسور مچ دست-ECG قابل مشاهده در برنامه جریان قطبی جایی که می توانید “ببینید که قلب شما چگونه به ورزش واکنش نشان می دهد”. سپس می توان آن اطلاعات را به یک فایل PDF صادر کرد تا با دیگران – یعنی مربی یا مربی شخصی شما – به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این، ساعت هوشمند می تواند شما را بخواند دمای پوست در شب ارائه سایر بینش های حیاتی سلامت به عنوان مثال، افزایش دمای پوست می تواند نشان دهنده این باشد که شما در حال بیماری هستید.

ساعت هوشمند جدید Polar به شما کمک می کند تا برنامه تمرینی عالی را متناسب با بدن شما ایجاد کنید

(اعتبار تصویر: قطبی)

برای افرادی که در فضای باز هستند، Vantage V3 مجهز به یک GPS با فرکانس دوگانه است که می‌تواند «فاصله‌ها را با دقت و با تداخل کمتر» از ساختمان‌های اطراف یا آب و هوای بد اندازه‌گیری کند. به گزارش پلار، دستگاه دارای راهنمای ردیابی و گام به گام است که به شما اطمینان می دهد “دقیقاً کجا هستید و به کجا می روید” را همیشه می دانید. حتی می‌توانید «نقشه‌های آفلاین» را دانلود کنید اگر قصد دارید از شبکه خارج شوید.

مشخصات سخت افزاری

هر چیزی که در اینجا می بینید روی یک صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل نمایش داده می شود. ظاهراً صفحه نمایش Vantage V3 به قدری روشن است که می تواند به عنوان چراغ قوه نیز عمل کند Google Pixel Watch 2 این کار را نیز انجام می دهد). معلوم نیست چه نوع CPU زیر کاپوت است. Polar هیچ جزئیاتی ارائه نمی دهد، اگرچه ادعا می کند که پردازنده ۱۲۹ درصد سریعتر از سخت افزار موجود است. Vantage V2 از سال ۲۰۲۰

در مورد V2، این شرکت اظهار می کند که باتری V3 در مقایسه با مدل قدیمی ۴۱ درصد بزرگتر است. این شرکت ادعا می کند که می تواند هشت روز متوالی “در حالت استاندارد” یا تا ۵۳ ساعت با روشن بودن GPS و OHR (این سنسور ضربان قلب نوری است) دوام بیاورد. سایر ویژگی های قابل توجه شامل ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۵ ویجت مختلف، ۱۸ داشبورد رنگارنگ، به علاوه حالت Recovery Pro است که به شما امکان می دهد بدانید چه زمانی تمرین را راحت کنید.

دسترسی

مدل استاندارد Polar Vantage V3 است در حال حاضر برای پیش سفارش موجود است به قیمت ۶۰۰ دلار / ۵۲۰ پوند / ۹۰۰ دلار استرالیا در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی شبانه و زردآلوی طلوع آفتاب. یا می توانید بسته دو دستگاهی را بخرید که داخل آن می اندازد سنسور ضربان قلب قطبی H10 برای ۶۵۰ دلار / ۵۶۰ پوند / ۱۰۰۰ دلار استرالیا. با این حال، رنگ برای دومی به سیاه و سفید کاهش می یابد. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه رسمی این ابزار پوشیدنی وجود ندارد، اگرچه ما درخواست کردیم.

Vantage V3 در رنگ های مختلف ساعت ها را مشاهده می کند

(اعتبار تصویر: قطبی)

مسلماً ما بسیار هیجان زده هستیم که Vantage V3 را به دست آوریم. ما از طرفداران پر و پا قرص مدل قدیمی V2 به دلیل ویژگی های آموزشی گسترده و همچنین فناوری هدایت مسیر آن بودیم. امیدواریم که صفحه لمسی تاخیری برطرف شود.

اگر به گزینه های دیگر علاقه مند هستید، حتماً فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین ردیاب های تناسب اندام برای سال ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/polars-new-smartwatch-will-help-mold-the-perfect-workout-plan-to-fit-your-body

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *