سامسونگ از پیش‌فروش گلکسی واچ ۷ اولترا ۴۸۰ دلار تخفیف می‌گیرد

گلکسی واچ ۷ اولترا قطعا توجه من را به خود جلب کرده است، حتی اگر اپل واچ اولترا اندروید باشد. این ساعت دارای مشخصات وحشی، طراحی جدید بدنه است و حداقل یک نسخه کلاسیک دیگر از سری ساعت‌هایی نیست که به نظر می‌رسد سامسونگ به سختی از سالی به سال دیگر آن را ارتقا می‌دهد. این یک محصول کاملاً جدید است و این هیجان انگیز است. اگرچه گران قیمت ۶۴۹٫۹۹ دلار است.

برای کسانی که به طور عجیبی به این موضوع علاقه دارند، مانند من، بیایید بهترین پیش خرید گلکسی واچ ۷ اولترا را به شما ارائه دهیم که اتفاقاً تا ۴۸۰ دلار پس انداز می کند.

۳۵۰ دلار تخفیف تجاری: سامسونگ تخفیف‌های فوری برای گلکسی واچ ۷ اولترا ارائه می‌کند که قیمت آن ۳۵۰ دلار است. اگر گلکسی واچ ۵ پرو یا گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارید، امروز می توانید ۳۵۰ دلار تخفیف کامل دریافت کنید. بهترین ارزش بعدی مربوط به Galaxy Watch 4 Classic با ۳۰۰ دلار تخفیف است و پس از آن Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 6 با تخفیف ۲۵۰ دلاری قرار دارند.

به عنوان یک یادآوری گاه به گاه، برنامه معاملاتی سامسونگ امروز تخفیف را در اختیار شما قرار می دهد. این تخفیف ۳۵۰ دلاری امروز انجام می شود و بعداً به عنوان بازپرداخت نیست. این بهترین برنامه مبادله ای است که وجود دارد. شما فقط به سامسونگ بگویید چه دستگاهی دارید و آنها ارزش خرید را کم می کنند امروز.

۵۰ دلار جایزه تخفیف: ۵۰ دلار دیگر تخفیف می خواهید؟ برنامه فروشگاه سامسونگ فقط با خرید از آنجا ۵۰ دلار به شما تخفیف می دهد. این طرحی است که سامسونگ در طول تعطیلات اجرا کرد و به نظر می رسید که همه شما برای آن مشکلی نداشته باشید. و چرا – ۵۰ دلار تخفیف ۵۰ دلار است. ما هر روز آن را دریافت می‌کنیم، حتی اگر نیاز به نصب برنامه داشته باشد. (دانلود فروشگاه سامسونگ)

باند ۸۰ دلاری رایگان: سامسونگ تعداد انگشت شماری باند را برای Watch 7 Ultra آماده کرده است که اگر به صورت خرده فروشی کامل خریداری شوند، همگی ۸۰ دلار قیمت خواهند داشت. با پیش‌سفارش‌ها، آن‌ها به شما اجازه می‌دهند از میان ۳ باند مختلف (Marine، Trail، یا Peakform) در پیکربندی اولیه انتخاب کنید، اما آنها همچنین یک باند Trail رایگان در خاکستری تیره دارند. به عبارت دیگر، ساعت خود را با Trail Band در خاکستری تیره پیکربندی نکنید، زیرا آن را به عنوان یک جایزه رایگان دریافت خواهید کرد. در عوض، یک گروه Marine یا Peakform را که دوست دارید، یا Trail را با رنگ دیگری پیدا کنید.

بنابراین با ۳۵۰ دلار تخفیف در معاملات، ۵۰ دلار جایزه اپلیکیشن و باند ۸۰ دلاری رایگان، می توانید در هنگام سفارش Galaxy Watch 7 Ultra، ۴۸۰ دلار پس انداز کنید.

لینک پیش‌سفارش Galaxy Watch 7 Ultra


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/10/best-galaxy-watch-7-ultra-deal-350-trades-50-bonus-discount-free-80-band/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *