سامسونگ با تخفیف ۸۷۰ دلاری گلکسی اس ۲۴ اولترا وسوسه شد

من می دانم که تنها چیزی که بیشتر دنیای فناوری در حال حاضر می تواند به آن فکر کند، گلکسی زد فولد ۶ است که تا چند هفته دیگر به بازار عرضه می شود، اما سامسونگ به همان معامله باورنکردنی گلکسی اس ۲۴ اولترا ادامه می دهد. آنها واقعاً از شما می خواهند که با یک معامله تا ۷۵۰ دلار صرفه جویی کنید، به علاوه آنها به شما یک ارتقاء رایگان فضای ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت می دهند. دیوانگی است که آنها هنوز این معامله را اجرا می کنند.

قبل از اینکه بیشتر بروید، به رزرو رایگان فکر کنید (اینجا ثبت نام کنید) برای Galaxy Fold 6 می توانید برای آن ثبت نام کنید. ۵۰ دلار برای خرید Fold 6 به شما کمک می کند و هیچ تعهدی ندارد.

۷۵۰ دلار تخفیف S24 ULTRA: خوب، پس ما به اندازه کافی در مورد این معامله صحبت کرده ایم که مطمئنم اکثر شما آن را دریافت می کنید. اگر گلکسی اس ۲۳ اولترا برای خرید داشته باشید، سامسونگ ۷۵۰ دلار از گلکسی اس ۲۴ اولترا تخفیف خواهد داد. این یک تخفیف فوری است که از قیمت امروز خارج می شود.

S23 Ultra ندارید؟ گلکسی اس ۲۲ اولترا و اس ۲۳ پلاس ۶۰۰ دلار به شما می دهند، به علاوه نوت ۲۰ اولترا (قدیمی)، گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۵ همگی ۵۵۰ دلار به شما می دهند. هنوز ارزش های خوبی برای معامله شما وجود دارد. حتی یک گلکسی نوت ۸ نیز ۲۰۰ دلار ارزش دارد.

ذخیره سازی دوبل رایگان: بخش دیگر این معامله ارتقاء فضای ذخیره سازی رایگان دوگانه است. به جای ۲۵۶ گیگابایت، با همان قیمت، ۵۱۲ گیگابایت دریافت خواهید کرد که ارزشی معادل ۱۲۰ دلار دارد. هر چه فضای ذخیره سازی بیشتر باشد بهتر است، درست است؟ به خصوص زمانی که شما چنین گوشی ای را خریداری می کنید که سال ها پشتیبانی می شود.

باشه همین. برو یکی بگیر یا ذخیره ۶ را تا کنید و منتظر بمانید.

لینک معامله سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/28/samsung-keeps-tempting-with-870-off-galaxy-s24-ultra/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *