سامسونگ برای اولین بار وسایل تاشو را به برنامه خود تعمیری خود اضافه می کند

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ و Z Fold 5 دارندگان هم اکنون می توانند گوشی های خود را از طریق آن تعمیر کنند خدمات خود تعمیر این شرکت. برنامه انجام خودت در حال گسترش است به طوری که محصولات گلکسی بیشتری از جمله تاشوها و تبلت ها در همکاری iFixit گنجانده شده است.

سامسونگ گفته است که هفت محصول دیگر را در این ماه به خود اضافه خواهد کرد لیست دستگاه ها که واجد شرایط تعمیر خود هستند – از رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت ها – از جمله سری Galaxy S23، سری Tab S9 و سری Galaxy Book2 Pro. این برنامه سازنده تجهیزات اصلی (OEM) را در اختیار کاربران قرار می دهد. قطعات دستگاه و راهنماهای گام به گام که امکان مواردی مانند تعویض صفحه نمایش یا باتری را فراهم می کند. قیمت کیت های تعمیر بسته به دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش اولترا سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و مجموعه باتری هزینه دارد ۲۴۰ دلار.

برنامه خود تعمیری سامسونگ که برای اولین بار در سال گذشته در ایالات متحده راه اندازی شد، در ۳۰ کشور دیگر در سراسر اروپا نیز به مشتریان ارائه خواهد شد. این شرکت می گوید که گسترش دامنه موارد تحت پوشش این برنامه با استراتژی کلی سامسونگ برای کاهش زباله های الکترونیکی

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-adds-foldables-to-its-self-repair-program-for-the-first-time-171120939.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-adds-foldables-to-its-self-repair-program-for-the-first-time-171120939.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *