سامسونگ برای پیش‌فروش گلکسی Z Fold 6 1460 دلار تخفیف می‌دهد

به عنوان بخشی از سیستم ذخیره سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۶ آینده، سامسونگ به برخی از مشتریان از کل پس‌اندازی که پس از باز شدن پیش‌سفارش‌ها دریافت خواهند کرد، اطلاع می‌دهد. آنها در ابتدا یک شماره مبهم ۱۵۰۰ دلاری به ما دادند، اما ایمیل‌هایی به مردم می‌گفتند «اکنون رزرو کنید. بعداً ذخیره کنید.» صرفه جویی دقیق را از هر منطقه انجام داده اند.

که در نوشته اولیه ما از عدد ۱۵۰۰ دلار، ما حدس زدیم که سامسونگ حداقل ۱۰۰۰ دلار برای معاملات و حداکثر ۱۵۰ دلار به عنوان ارزش برای تبلیغات دوبار ذخیره سازی به شما می دهد. همانطور که مشخص است، سامسونگ در هر دو رقم بالاتر رفته است.

در اینجا به تفکیک آن عدد کامل ۱۵۰۰ دلاری می‌پردازیم که بهترین پیش‌خرید Galaxy Z Fold 6 را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معاملات ۱۲۰۰ دلاری برای GALAXY FOLD 6: یک پست الکترونیک از سوی سامسونگ پیشنهاد می‌شود که با یک معامله واجد شرایط برای پیش‌سفارش گلکسی زد فولد ۶، تا ۱۲۰۰ دلار دریافت کنید. در حالی که ما به طور قطع نمی‌دانیم، احتمال اینکه گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها باشند. دستگاه هایی برای واکشی این عدد بسیار بالا هستند. هرچند این احتمال وجود دارد که دیگران شما را به آنجا برسانند. برای پیش‌سفارش‌های Fold 5، سامسونگ قیمت معامله کاملی را برای چندین دستگاه ارائه کرد.

۲۴۰ دلار رایگان ذخیره سازی دوبل: سامسونگ همچنین قصد دارد فضای ذخیره سازی را برای شما دو برابر کند و ظاهراً ۲۴۰ دلار ارزش دارد. آیا این به معنای افزایش از ۵۱۲ گیگابایت به ۱ ترابایت است؟ به طور معمول افزایش از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت ۲۴۰ دلار ارزش ندارد و معمولاً فقط بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار هزینه دارد. ما گزینه های ذخیره سازی را از نزدیک تماشا خواهیم کرد، اما این می تواند ارزش افزوده بسیار زیادی داشته باشد.

SAMSUNG CARE + رایگان: به عنوان یک امتیاز اضافی (ارزش ۱۵۶ دلار)، سامسونگ ممکن است Samsung Care+ را به مدت ۱۲ ماه بیاندازد، که به معنای محافظت بیشتر از دستگاه تاشو شما است. Care+ به شما تعمیرات نامحدود، صفحه نمایش های ترک خورده در همان روز با قیمت ۲۹ دلار، پوشش سرقت و مفقود شدن، دسترسی به پشتیبانی ۲۴ ساعته و غیره را به شما ارائه می دهد. این می‌تواند یک سرویس خوب یواشکی باشد که بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم برای آن هزینه نپردازیم.

البته، همه اینها با یک رزرو شروع می شود، جایی که سامسونگ ۵۰ دلار برای به اشتراک گذاشتن نام و ایمیل خود به شما می دهد.

لینک رزرو سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/03/samsung-fold-6-pre-order-deal-best/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *