سامسونگ در صورت پیش‌سفارش انگشتر گلکسی را ۵۰ دلار تخفیف می‌دهد

وقتی می گوییم دوره پیش سفارش بهترین زمان برای خرید یک دستگاه سامسونگ است، منظور همه دستگاه ها است، نه فقط گوشی ها، تبلت ها و ساعت های هوشمند. جدیدترین پوشیدنی سامسونگ، حلقه کهکشانبه ۳۴۹ دلار کاملاً معقول تخفیف داده می شود، اما فقط در صورتی که آن را از قبل سفارش دهید.

کل پس انداز گلکسی رینگ در دوره پیش سفارش به ۶۰ دلار می رسد. سامسونگ بلافاصله ۵۰ دلار از MSRP صرفه جویی می کند، به علاوه آنها همچنین یک کیت اندازه (مقدار ۱۰ دلار) را به صورت رایگان ارسال می کنند. این صرفه جویی قیمت شما را برای پوشیدنی به ۳۴۹ دلار می رساند. پس از پایان دوره پیش‌سفارش، به ۳۹۹ دلار باز می‌گردد.

سامسونگ در صورت پیش‌سفارش انگشتر گلکسی را ۵۰ دلار تخفیف می‌دهد

من تقریباً دو هفته است که از Galaxy Ring استفاده می کنم. من قدردانی می‌کنم که این یکی از اولین پوشیدنی‌هایی است که من از پوشیدن آن برای خواب اهمیتی نمی‌دهم و به من این امکان را می‌دهد که بینش‌هایی را که معمولاً از دست می‌دهم به دست بیاورم. من آن را هنگام تمرین (کراس فیت) و ورزش (پیکل بال و سافت بال) پوشیده ام، و تا کنون، عالی بوده است. به ندرت متوجه وجود آن شده اید، که نکته اینجاست. عمر باتری بسیار چشمگیر بوده است، بعلاوه ردیابی قوی بوده است. اگر شما فردی هستید که به دنبال ردیابی سلامتی هستید اما نمی خواهید تمام تجربه ساعت را داشته باشید، این یک جایگزین عالی است.

تا زمانی که قیمت تخفیف دارد، لینک را دنبال کنید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/22/deal-save-60-when-you-pre-order-galaxy-ring/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *