سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا را به ۹۷۰ دلار افزایش داده است

ما نزدیک به پایان یک هفته دیگر Samsung Discover هستیم، بنابراین این بدان معناست که معاملات آخر هفته در راه است و آنها کمی شیرین شده اند. حدود یک هفته پیش ما به شما گفت که گلکسی اس ۲۴ اولترا تا ۸۷۰ دلار تخفیف داشت و همچنان پابرجاست. با این حال، سامسونگ در حال حاضر یک اعتبار اضافی نیز دریافت می کند.

اگر تا این لحظه صبر کردید، می توانید در این معامله نهایی Samsung Discover در مجموع ۹۷۰ دلار پس انداز کنید. این یک تبلیغ زمانی محدود است، بنابراین ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید.

معامله جدید چیست؟: باز هم، این دقیقاً مانند قرارداد قبلی Galaxy S24 Ultra است که در صورت معامله با یک دستگاه، سامسونگ تخفیف فوری ۷۵۰ دلاری ارائه می دهد. آنها در حال دو برابر کردن فضای ذخیره سازی از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت بدون پرداخت هزینه هستند، بنابراین ۱۲۰ دلار دیگر صرفه جویی می شود. و اکنون، برای تکمیل معامله، ۱۰۰ دلار اعتبار برای خرید لوازم جانبی به شما می دهند.

در حال حاضر، Galaxy S23 Ultra تخفیف کامل ۷۵۰ دلاری مبادله فوری را برای شما به ارمغان می آورد. پس از آن، ۶۰۰ دلار بالاترین ارزش بعدی است که S23+ و S22 Ultra هر دو این مقدار را مشاهده می کنند. با این حال، چندین نسخه با قیمت ۵۵۰ دلار وجود دارد، از جمله گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا.

در مورد قسمت حافظه دوگانه، شما به سادگی ۵۱۲ گیگابایت را انتخاب کنید که قیمتی مشابه مدل ۲۵۶ گیگابایتی نشان می دهد.

و در نهایت، برای اعتبار ۱۰۰ دلاری، هنگامی که S24 Ultra خود را پیکربندی کردید و روی «ادامه» در پایین صفحه کلیک کردید، در صفحه ۱۰۰ دلاری «Instant Samsung Credit» قرار می‌گیرید تا تصمیم بگیرید چه چیزی را می‌خواهید بخرید. چیزهایی مانند Galaxy Buds 2 Pro را می توان با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار خریداری کرد، حتی اگر آنها معمولاً ۲۳۰ دلار هستند. همچنین می توانید از ۱۰۰ دلار در تلویزیون، جاروبرقی، ساعت گلکسی و موارد دیگر استفاده کنید.

لینک معامله سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/25/samsung-s24-ultra-deal-sweetened-bonus-credit/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *