سامسونگ گلکسی اس ۲۴ می تواند بهترین ویژگی های هوش مصنوعی پیکسل ۸ را به عاریت بگیرد

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ می تواند بهترین ویژگی های هوش مصنوعی پیکسل ۸ را به عاریت بگیرد

مدتی است که می شنویم که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولین “تلفن هوش مصنوعی” سامسونگ خواهد بود، و اکنون ما ایده روشن تری از معنای آن داریم، زیرا مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی که ظاهراً این شرکت روی آنها کار می کند اکنون به بیرون درز کرده است.

افشاگر @BennettBuhner (از طریق پلیس اندروید) اسکرین شات های مختلفی را در X منتشر کرده است که ویژگی های هوش مصنوعی را نشان می دهد که طبق گزارش ها در به روز رسانی نرم افزاری One UI 6.1 سامسونگ در آینده گنجانده خواهد شد، و برخی از آنها بسیار شبیه به آنچه در گوشی دیده ایم به نظر می رسند. گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو.

به عنوان مثال، طبق گزارش‌ها می‌توانید افراد، حیوانات خانگی و اشیاء را از یک موقعیت به موقعیت دیگر در عکس‌ها بکشید، مانند ویرایشگر جادویی Google. این فاش همچنین به توانایی ایجاد والپیپرهای هوش مصنوعی به روشی بسیار شبیه به آنچه در پیکسل ۸ می‌توانید با گفتن سوژه و پس‌زمینه مورد نظر به گوشی اشاره می‌کند.

بیشتر ببین

از دیگر ویژگی‌های فاش شده هوش مصنوعی می‌توان به قابلیت افزودن جلوه‌های آب و هوا به تصویر زمینه روی صفحه قفل اشاره کرد، بنابراین به عنوان مثال می‌توانید یک تصویر آفتابی را تغییر دهید تا بارانی شود.

همچنین بر اساس گزارش‌ها، می‌توانید یک عکس را فراتر از مرزهای آن گسترش دهید و از هوش مصنوعی سامسونگ بخواهید بقیه را پر کند، یک سوژه را از تصویری به تصویر دیگر منتقل کنید، بلوک‌های بزرگ متن را به‌طور خودکار به نقاط گلوله‌ای خوانا تبدیل کنید، صداها را جدا کنید تا واضح‌تر شوند. در محیط‌های با صدای بلند هنگام تماس و ترجمه زنده تماس‌های صوتی، به طوری که هر دو گوینده بتوانند صدای دیگری را به زبان مادری خود بشنوند.

بیشتر ببین

اگر همه این ویژگی‌ها به سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ وارد شوند، این تلفن‌ها می‌توانند برای مهارت‌های هوش مصنوعی با گوگل پیکسل ۸ رقابت کنند، اگرچه ممکن است برای این کار حتی به پرچم‌دار آینده سامسونگ هم نیازی نداشته باشید، زیرا One UI 6.1 نیز برای این گوشی عرضه خواهد شد. سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و بسیاری از دیگران بهترین گوشی های سامسونگ.

اگرچه مشخص نیست که آیا همه ویژگی‌های هوش مصنوعی در این تلفن‌های موجود گنجانده می‌شوند، زیرا برخی ممکن است از توانایی‌های هوش مصنوعی چیپست‌های جدیدی مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۳. ما باید به زودی بفهمیم، زیرا انتظار می‌رود One UI 6.1 در ماه ژانویه و احتمالاً در کنار گلکسی S24 عرضه شود.

و به نظر می رسد سال ۲۰۲۴ سال هوش مصنوعی باشد، زیرا گوگل مطمئناً با هوش مصنوعی در خط پیکسل ۹ به پیش خواهد رفت و ما انتظار داریم که سایر شرکت ها نیز شروع به تمرکز واقعی روی هوش مصنوعی کنند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-samsung-galaxy-s24-could-borrow-the-pixel-8s-best-ai-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *