سامسونگ ۱۱۲۰ دلار از گلکسی زد فولد ۵ تخفیف می دهد

آن دوران وحشی سامسونگ با ۲۵% تخفیف اضافی اگر گلکسی زد فولد ۵ از طریق اپلیکیشن آن خرید کرده باشید، به پایان رسیده است، اما غول الکترونیک همچنان مایل است به عنوان خریدار تخفیف تعطیلات لحظه آخری، تخفیف بزرگی به شما بدهد. آیا باز هم از یک معامله ۱۰۰۰ دلار تخفیف می گیرید به علاوه ارتقاء رایگان به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی؟

این احتمالاً بهترین معامله فعلی Galaxy Z Fold 5 است، بنابراین بیایید نحوه استفاده از آن را بررسی کنیم.

۱۰۰۰ دلار تخفیف در تجارت: سلام، آیا شنیده اید که برنامه تجارت سامسونگ عالی است زیرا امروز به شما تخفیف فوری می دهد که برای خرید شما اعمال می شود امروز? بله، شما این را شنیده اید زیرا ما دائماً در مورد آن صحبت می کنیم. این بهترین راه برای دریافت کمترین قیمت در دستگاه های برتر سامسونگ تقریباً در هر روز هفته است.

برای گلکسی زد فولد ۵ در این معامله دسامبر در هفته کاوش سامسونگ، اگر گلکسی اس ۲۳ اولترا، فولد ۴ یا فولد ۳ را مبادله کنید، به دنبال ۱۰۰۰ دلار تخفیف هستیم. آیفون ۱۴ پرو یا ۱۳ پرو مکس نیز به شما کمک خواهد کرد. ۱۰۰۰ دلار کامل از آنجا، چندین گوشی از جمله S23+، Fold 2، S21 Ultra و S22 Ultra 800 دلار تخفیف دریافت خواهند کرد.

قسم می خورم که با رسیدن به پایان سال، فهرست دستگاه هایی که این مقادیر را به شما می دهند در حال افزایش است. اگر چیزی برای معامله دارید و می خواهید یک Fold 5 داشته باشید، این لینک را بزنید تا ببینید چه نوع ارزش هایی می توانید بدست آورید.

ارتقاء فضای ذخیره سازی رایگان: برای شیرین کردن این معامله، سامسونگ به ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت در Fold 5 ادامه می‌دهد. این قیمت ۱۲۰ دلاری است و کاملاً یکی از مزایای بهتری است که می‌توانید در معامله‌ای مانند این پیدا کنید. اگر دستگاهی به گرانی Fold 5 بخرید، احتمالاً قصد دارید برای مدتی روی آن آویزان کنید و بنابراین هرچه فضای ذخیره بیشتری داشته باشید، بهتر است.

۱۱۲۰ دلار تخفیف در کل: با تخفیف ۱۰۰۰ دلاری و ارتقای فضای ذخیره سازی ۱۲۰ دلاری، شما به دنبال تخفیف ۱۱۲۰ دلاری برای Galaxy Fold 5 هستید. این باعث می شود قیمتی که امروز می پردازید به ۷۹۹ دلار کاهش یابد. این معامله خوبی است، حتی اگر نتوانیم شما را به خاطر عصبانیت از دست دادن آن ۲۵٪ تخفیف ویژه سرزنش کنیم.

لینک معامله سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/12/samsung-best-galaxy-fold-5-holiday-offer-1120/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *