سامسونگ DisplayPort و گزینه های Multi View بیشتر را به دومین نمایشگر عظیم Ark اضافه می کند

می‌توانید ورودی‌های DisplayPort و سه پورت HDMI را به طور همزمان روی صفحه نمایش دهید.

جدیدترین مانیتور ۵۵ اینچی Odyssey Ark سامسونگ اکنون با قیمت ۲۹۹۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده قابل خرید است. شرکت امروز اعلام کرد. مانند Ark قبلی، این صفحه نمایش ۴K Mini LED با نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز است که هدف آن جایگزینی تنظیمات چند مانیتور موجود با یک صفحه نمایش عظیم است که می تواند طیف وسیعی از محتوای مختلف را به طور همزمان نشان دهد.

روی کاغذ، ۵۵ اینچی Odyssey Ark 2nd Gen (G97NC)، برای استفاده از نام کامل آن، به دو مورد از شکایات کلیدی ما در مورد آرک اصلی پارسال. برای شروع، اگرچه تعداد کل ورودی‌های ویدئو در چهار عدد ثابت باقی می‌ماند، یکی از پورت‌های HDMI به کانکتور DisplayPort تبدیل شده است.

شاید مهمتر از آن، سامسونگ تبلیغ می کند که مانیتور می تواند به لطف آن، فید ویدیویی از هر چهار ورودی را به طور همزمان نشان دهد. ویژگی چند نمایشی بهبود یافته. (مدل قبلی به شما امکان می‌داد صفحه‌نمایش خود را به چهار قسمت تقسیم کنید، اما تنها می‌توانست یک ورودی HDMI را در هر بار نشان دهد، که باعث می‌شود برای سه مورد دیگر به برنامه‌ها و سرویس‌های داخلی متکی باشید.) بنابراین اکنون، باید با PS5 بازی کنید. در یک طرف صفحه در حالی که از رایانه شخصی خود در طرف دیگر استفاده می کنید. اگر برنامه‌های داخلی مانند Netflix از Multi View پشتیبانی نمی‌کنند، پشتیبانی از استفاده از چندین ورودی به طور همزمان نیز باید به غلبه بر مشکلات کمک کند زیرا، از نظر تئوری، اکنون می‌توانید از طریق یک دانگل پخش HDMI خارجی به آنها دسترسی داشته باشید.

مدل با استفاده از مانیتور 55 اینچی سامسونگ در حالت عمودی.
حالت کابین خلبان بازمی‌گردد و به شما امکان می‌دهد کل صفحه را بچرخانید تا یک تجربه پرتره فوق‌العاده داشته باشید.
تصویر: سامسونگ

Odyssey Ark 2nd Gen همچنین دارای یک سوئیچ داخلی KVM است که به شما امکان می دهد چندین رایانه شخصی را با یک ماوس و صفحه کلید کنترل کنید، اگرچه سامسونگ اشاره می کند که هر رایانه باید از طریق کابل USB بالادست خود متصل شود و اینکه اینها جدا فروخته می شوند. این شرکت همچنین تبلیغ می کند که این مانیتور دارای چهار بلندگوی گوشه و دو ووفر با پشتیبانی از Dolby Atmos در مانیتور است.

در جاهای دیگر، ویژگی های مانیتور به طور کلی با مدل سال گذشته مطابقت دارد. یک “حالت کابین خلبان” وجود دارد که به شما امکان می دهد مانیتور را به صورت عمودی بچرخانید و از آن استفاده کنید و می توانید حداکثر سه صفحه را به طور همزمان نشان دهید، و همچنین با یک “Ark Dial” به عنوان یک کنترل از راه دور ارائه می شود. اگرچه این بیشتر یک مانیتور است تا تلویزیون، اما با مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیون هوشمند، از جمله سرویس‌های بازی ابری از ایکس‌باکس و انویدیا و همچنین سرویس‌های استریم مانند Amazon Prime و Netflix ارائه می‌شود.

سامسونگ می گوید مانیتور در حال حاضر در دسترس است مستقیماً از فروشگاه اینترنتی خودش و همچنین خرده فروشان دیگری را در سراسر کشور انتخاب کنید.


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/30/23938589/samsung-55-inch-odyssey-ark-2nd-gen-g97nc-gaming-monitor-price-release-date-specs-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *