سامسونگ RCS را دوست دارد، پیام‌های Google را پیش‌فرض جدید می‌کند

امسال، گلکسی زد فولد ۶ و خریداران Galaxy Z Flip 6 متوجه خواهند شد که برنامه پیام‌های معمولاً از پیش بارگذاری شده سامسونگ دیگر وجود ندارد و در عوض، کاربران به سادگی از پیش‌فرض استفاده خواهند کرد. پیام های گوگل. سامسونگ مدت‌هاست که دوست دارد راه‌حل‌ها و خدمات برند خود را داشته باشد، اما برای کمک به اکوسیستم اندروید در کل، این تغییر را ایجاد می‌کند.

به طور خاص، سامسونگ می خواهد به سرعت بخشیدن به پذیرش کمک کند RCS، در نتیجه یک تجربه پیام رسانی قوی تر و جذاب تر برای همه کاربران ارائه می دهد. می توانید بیانیه سامسونگ در مورد این حرکت را در زیر بخوانید.

سامسونگ و گوگل در بسیاری از زمینه های خدمات ارتباطی با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند و این تلاش مشترک برای تبدیل پیام های Google به پلت فرم پیام رسانی مشترک پیش فرض برای اکوسیستم تلفن همراه اندروید، پذیرش خدمات ارتباطی غنی (RCS) را تسریع می کند و موبایلی قوی تر و جذاب تر ارائه می دهد. تجربه پیام رسانی به کاربران گلکسی.

این تغییر به سمت پذیرش Google Messages مدت زیادی است که در راه است. در سال ۲۰۲۲، سامسونگ Google Messages را پیش فرض قرار داد برنامه پیام رسانی در خط Galaxy S22و همچنین در سال ۲۰۲۱ با سری S21 در خارج از ایالات متحده. اگرچه Samsung Messages از RCS پشتیبانی می‌کند، سامسونگ باید این را راهی تمیزتر برای تجربه کلی بهتر برای کاربران گلکسی ببیند.

برای هر کسی که عاشق پیام‌های سامسونگ است، نگران نباشید، زیرا همچنان می‌توانید آن را دانلود کنید و هر طور که دوست دارید از آن استفاده کنید.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/23/to-speed-up-rcs-adoption-samsung-makes-google-messages-new-default/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *