سرانجام! مینی پی سی ایستگاه کاری مجهز به AMD با پورت USB 4 عرضه می شود – به خلاقان اجازه می دهد ایستگاه های اتصال GPU مجهز به Thunderbolt را متصل کنند.

سرانجام!  مینی پی سی ایستگاه کاری مجهز به AMD با پورت USB 4 عرضه می شود – به خلاقان اجازه می دهد ایستگاه های اتصال GPU مجهز به Thunderbolt را متصل کنند.

Geekom که بیستمین سالگرد خود را در اکتبر ۲۰۲۳ جشن گرفت، مینی پی سی های بسیار خوبی تولید می کند، از جمله Mini IT13 که بررسی کردیم. اینجا در ماه اکتبر، و Mini IT11، بررسی شده در پایان سال ۲۰۲۲

نسخه بزرگ بعدی – خوب، کوچک – کامپیوتر کوچک Geekom A7 خواهد بود. این به طور رسمی در نمایشگاه CES 2024 معرفی خواهد شد، اما ما نگاهی گذرا داشته ایم و به نظر می رسد که این شرکت موفقیت دیگری در دست دارد.

Geekom A7، با بدنه فلزی، از APUهای سری Ryzen 7000 – به ویژه Ryzen 9 7940HS و Ryzen 7 7840HS – با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۵۶۰۰ مگاهرتز در دو کاناله پشتیبانی می کند. این تنظیم به این معنی است که باید بتواند برخی از بارهای کاری نسبتاً سنگین را تحمل کند. اسلات M.2 NVMe PCIe 4.0 به این معنی است که A7 می تواند تا ۲ ترابایت SSD را در خود جای دهد و مینی پی سی جدید یک کانکتور برای درایو SATA نیز دارد.

پشتیبانی از USB4

از قابلیت‌های بی‌سیم آن می‌توان به Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ اینتل و پورت‌های مناسبی از جمله اترنت ۲٫۵G، USB Type-A، صدای ۳٫۵ میلی‌متری و HDMI اشاره کرد.

مهم‌تر از همه، مینی کامپیوتر A7 با درگاه USB 4 Type-C عرضه می‌شود. USB 4 منعکس کننده بسیاری از مشخصات تاندربولت ۴ است، بنابراین می تواند از DisplayPort 2.0 پشتیبانی کند و سرعتی تا ۴۰ گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد. همچنین با USB 3.2 (و حتی USB 2.0) سازگار خواهد بود. این شامل به این معنی است که خلاقان می توانند ایستگاه های اتصال GPU را به دستگاه متصل کنند و عملکرد قابل توجهی را افزایش دهند.

به گفته آلن چن، مدیرعامل Geekom، “از نظر اندازه بدنه، A7 باریک ترین مینی پی سی در بازار خواهد بود که ثبات و عملکرد تضمین شده دارد.”

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن Geekom A7 وجود ندارد، اما با CES 2024 در همین حوالی، لازم نیست خیلی منتظر بمانیم تا جزئیات کامل را دریابیم.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/finally-amd-powered-workstation-mini-pc-comes-with-usb-4-ports-allowing-creatives-to-connect-thunderbolt-powered-gpu-docking-stations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *