سرویس حداکثر جریان HBO برای پشتیبانی بومی از Vision Pro در زمان راه اندازی

به‌زودی می‌توانید برنامه‌های HBO مورد علاقه خود را در Vision Pro تماشا کنید، زیرا سرویس استریم Max در هنگام راه‌اندازی در هدست واقعیت ترکیبی اپل در دسترس خواهد بود. این سرویس که قبلا با نام HBO Max شناخته می شد، محتوایی از CNN، DC Universe، Discovery Channel، Food Network، HGTV، TBS، TLC، TNT و غیره را نیز ارائه می دهد.

سرویس حداکثر جریان HBO برای پشتیبانی بومی از Vision Pro در زمان راه اندازی
در یک پست در شبکه اجتماعی X روز یکشنبه، آدام بادر، کارمند برادران وارنر دیسکاوری، گفت که اپلیکیشن Max به صورت بومی از سیستم عامل visionOS پشتیبانی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌های فراگیر Vision Pro استفاده کامل کند. با این حال، طراحی دقیق و عملکرد برنامه هنوز مشخص نیست.

اپل هفته گذشته تایید کرد که مکس یکی از گزینه های سرگرمی موجود در ویژن پرو به همراه Apple TV+ و Disney+ خواهد بود.

«Apple Vision Pro دارای نمایشگرهایی با وضوح فوق العاده بالا است که پیکسل های بیشتری نسبت به یک تلویزیون ۴K برای هر چشم ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را از Apple TV+، Disney+، Max و سایر خدمات روی صفحه نمایشی با عرض ۱۰۰ فوت تماشا کنند. با پشتیبانی از محتوای HDR،” اپل، در یک بیانیه مطبوعاتی.


مدیر عامل دیزنی، باب ایگر، سال گذشته گفت که دیزنی پلاس در هنگام عرضه در Vision Pro در دسترس خواهد بود و نوید “تجارب عمیقا شخصی” را داد. برنامه آن همچنین به طور بومی از visionOS پشتیبانی می کند و به طور برجسته در فروشگاه App Vision Pro نمایش داده می شود.

برخی دیگر از سرویس‌های استریم احتمالاً در هنگام راه‌اندازی در Vision Pro در دسترس خواهند بود، اما همه از visionOS پشتیبانی نمی‌کنند. مثلا، بلومبرگمارک گورمن گفت نتفلیکس به سادگی برنامه iPadOS خود را در visionOS بدون هیچ گونه تغییری، حداقل برای شروع، ارائه می دهد. اپل گفت Vision Pro با بیش از یک میلیون برنامه iOS و iPadOS سازگار است.

پیش‌سفارش‌های Vision Pro در ایالات متحده از جمعه ۱۹ ژانویه ساعت ۵ صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز می‌شود و هدست جمعه ۲ فوریه راه اندازی می شود.

جمع بندی های مرتبط: visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/15/hbo-max-apple-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *