سریع! اپل واچ ۹ را قبل از ممنوعیت این هفته با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش برسانید

این ممکن است آخرین فرصت شما برای رسیدن به یک معامله در اپل واچ ۹ باشد، به لطف یک بیانیه اخیر غول فناوری. از ۲۱ دسامبر، اپل دیگر اپل واچ ۹ و اولترا ۲ را به دلیل اختلاف در حق ثبت اختراع حمل نخواهد کرد. در حالی که خرده فروشان شخص ثالث مانند آمازون هنوز هم می توانند سری ۹ را توزیع کنند، سهام محدود می شود زیرا اپل دیگر نمی تواند ساعت هوشمند را دوباره پر کند.

در حالی که این خبر بد است، خبر خوب این است که اپل واچ ۹ در حال حاضر از آمازون در دسترس است و در فروش با قیمت کم سابقه ۳۲۹ دلار (۳۹۹ دلار بود). این همان معامله‌ای است که در جمعه سیاه دیدیم و قیمت فوق‌العاده‌ای برای ساعت هوشمند پر از ویژگی‌ها.

این اپل واچ ۹ یکی از بهترین ساعت های هوشمندبه لطف تراشه کاملاً جدید S9 SiP که عملکرد بالاتری دارد و عمر باتری طولانی مدت ۱۸ ساعت را ارائه می دهد. تراشه جدید اپل همچنین قابلیت‌های جدیدی را برای اپل واچ به ارمغان می‌آورد، مانند ژست دوبار ضربه زدن، که به شما امکان می‌دهد ساعت هوشمند خود را با دو ضربه زدن به شاخص و انگشت شست روی هم کنترل کنید. همچنین صفحه نمایش روشن تر و watchOS 10 را با برنامه های بازطراحی شده دریافت می کنید. به علاوه، برای اولین بار، درخواست های سیری اکنون می توانند از ساعت هوشمند شما پردازش شوند.

اپل واچ ۹ نه تنها موجود است و به فروش می رسد، بلکه اگر در حال خرید یک هدیه لحظه آخری هستید، ساعت هوشمند قبل از کریسمس نیز به دستتان می رسد. ما نمی دانیم که اپل چه زمانی می تواند دوباره اپل واچ ۹ را حمل کند، بنابراین قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید از این معامله استفاده کنید.

آخرین فرصت: معامله اپل واچ ۹ در آمازون

سریع!  اپل واچ ۹ را قبل از ممنوعیت این هفته با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش برسانید

اپل واچ سری ۹: بود ۳۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۳۴۹ دلار در آمازون
قبل از اتمام موجودی خرده‌فروش، آمازون اپل واچ ۹ را با قیمت کم سابقه ۳۲۹ دلار به فروش می‌رساند. این اپل واچ ۹ به لطف تراشه S9 SiP که صفحه نمایش روشن تر و ۱۸ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد، قدرتمندتر از همیشه است. همچنین از ویژگی‌های بهداشتی و ایمنی پیشرفته، فناوری GPS و قابلیت جدید دو بار ضربه زدن برخوردار می‌شوید که به شما امکان می‌دهد بدون لمس نمایشگر از ساعت اپل خود استفاده کنید. قبل از کریسمس می رسدمشاهده معامله

فروش تعطیلات بیشتر

شما همچنین می توانید بهترین ها را ببینید اپل واچ ۹ تخفیف دارد و قیمت های بیشتری را در ما خرید کنید معاملات اپل واچ راهنما.


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/quick-get-the-apple-watch-9-on-sale-for-dollar329-before-its-banned-this-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *