سلطنت بابی کوتیک در اکتیویژن بلیزارد در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ به پایان می رسد.

می دانستیم که در راه است، اما اکنون یک تاریخ داریم: بابی کوتیک رسما کناره گیری خواهد کرد به‌عنوان مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳٫ همام سخنینی، نایب‌رئیس بلیزارد و کینگ نیز در پایان دسامبر، مدیر ارتباطات اکتیویژن بلیزارد، لولو مِسروی، در ژانویه، و تعداد انگشت شماری از مدیران اجرایی دیگر در ماه مارس ترک خواهند کرد. طبق یک یادداشت داخلی فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس که توسط آستانه.

نایب رئیس اکتیویژن بلیزارد توماس تیپل، رئیس بلیزارد مایک یبارا و رئیس کینگ تجودولف سامستاد در استودیو باقی خواهند ماند و به مت بوتی، رئیس محتوای بازی و استودیوهای مایکروسافت گزارش می دهند. در غیر این صورت، طبق این یادداشت، تیم‌های رهبری در سراسر Activision، Blizzard و King یکسان خواهند ماند.

کوتیک از سال ۱۹۹۱ رئیس اکتیویژن بوده است. در اکتیویژن بلیزارد، او بر فرنچایزهای بسیار محبوبی از جمله Call of Duty، Diablo، Starcraft و World of Warcraft نظارت داشت و زمانی که این شرکت استودیوی موبایل King را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد، Candy Crush را به لیست اضافه کرد. . . این شرکت یک نیروگاه AAA است و در سال ۲۰۲۲ درآمدی معادل ۷٫۵ میلیارد دلار داشته است.

از اکتیویژن بلیزارد شکایت شد توسط دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۱ به دلیل اتهامات مربوط به تبعیض جنسی سیستماتیک، تبعیض و آزار و اذیت در استودیو، و مدیران به پرورش فرهنگ سبک خانه نشینی متهم شدند. در آن زمان، تمام نقش های رهبری ارشد در اکتیویژن بلیزارد توسط مردان سفید پوست انجام می شد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار چند ماه بعد یک شکایت جداگانه و مرتبط علیه این استودیو تنظیم کرد. در نوامبر ۲۰۲۱، روزنامه وال استریت گزارش داد که کوتیک مدتهاست موارد آزار و اذیت جنسی در استودیو را نادیده گرفته و به پنهان کردن آنها کمک کرده است. در پاسخ، کارگران اکتیویژن بلیزارد انصراف داد و خواستار استعفای کوتیک شد، اما رای سهامداران در سال ۲۰۲۲ او را حفظ کرد.

اکتیویژن بلیزارد دعوی SEC را حل و فصل کرد برای ۳۵ میلیون دلار در ماه فوریه، و آن را کت و شلوار CRD کالیفرنیا را حل و فصل کرد ۵۴ میلیون دلار همین چند روز پیش.

مایکروسافت اعلام کرد قصد خرید دارد اکتیویژن بلیزارد در اوایل سال ۲۰۲۲، دعاوی حقوقی و همه. ارزش این معامله ۶۹ میلیارد دلار بود و با توجه به مقیاس هر دو شرکت درگیر، با نظارت شدید رگولاتورها در ایالات متحده و بریتانیا مواجه شد. را تملک تایید شد در ماه اکتبر، پس از ۲۱ ماه بحث حقوقی و امتیازات. مایکروسافت در حال حاضر سومین استودیوی بزرگ بازی های ویدیویی در جهان از نظر درآمد است و چهره این شرکت است شوق تثبیت مداوم در حال پاره شدن در صنعت

زمانی که خرید مایکروسافت انجام شد، کوتیک گفت که ادامه خواهد داد تا پایان سال ۲۰۲۳. مطابق با بلومبرگکوتیک قرار است از این خرید ۳۷۵ میلیون دلار به دست بیاورد و او انتظار چتر نجات طلایی ۱۴٫۶ میلیون دلاری را دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/bobby-koticks-reign-at-activision-blizzard-ends-december-29-2023-194225817.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/bobby-koticks-reign-at-activision-blizzard-ends-december-29-2023-194225817.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *