سه پایه اتاق نشیمن اکنون به طور رسمی چیزی است که شما به آن نیاز دارید

فیبر کربن Peak Design Travel Tripod برای تماس‌های ویدیویی اتاق نشیمن بسیار زیاد است – اما همچنین بسیار جالب است. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

اکنون که می توانید بین استفاده از FaceTime یا روی Apple TV زوم کنید – و این واقعاً آنقدرها هم که به نظر می رسد یک سناریوی دو بد نیست – وقت آن است که یک وسیله جانبی دیگر را برای نگهداری در کمد اتاق نشیمن برای آن مواقع خاص در نظر بگیرید: یک سه پایه مناسب برای تلفن خود.

آنقدرها هم که فکر می کنید احمقانه نیست (خوب، کمی احمقانه است، اما اینجا با من بمانید). همه ما باید خیلی بیشتر از خودمان با دوستان و خانواده خود تماس بگیریم. و اینکه بتوانید از تلویزیون خود به عنوان یک نمایشگر غول پیکر (یا حداقل بسیار بزرگتر از صفحه نمایش تلفن خود) استفاده کنید، واقعاً ظاهر و احساس عملکرد را تغییر می دهد. و هزار بار بهتر از این است که سه یا چهار نفر (یا بیشتر) را دور یک لپ‌تاپ با یک وب‌کم ناامیدکننده ۱۰۸۰p جمع کنید.

بنابراین با فرض اینکه شما یک Apple TV دارید – که هنوز هم انتخاب ما برای بهترین دستگاه پخش جریانی است که می توانید بخرید – و با فرض اینکه یک آیفون دارید، وقت آن است که یک سه پایه را بگیرید تا اتاق را واقعاً به هم ببندید.

در اینجا چند انتخاب با بودجه های مختلف آورده شده است:

گران قیمت: سه پایه مسافرتی طراحی اوج

سه پایه مسافرتی Peak Design دارای یک پایه تلفن هوشمند است. Daven Mathies / روندهای دیجیتال

بیایید این را از سر راه برداریم: سه پایه مسافرتی طراحی اوج یک سه پایه بسیار گران قیمت است که اگر فقط قصد استفاده از آن را با تلفن خود در اتاق نشیمن خود دارید، نباید آن را بخرید. می توانید آن را در هر رنگی که می خواهید تهیه کنید، به شرطی که مشکی باشد. اما در آلومینیوم یا فیبر کربن موجود است. قیمت اولی ۳۸۰ دلار و دومی ۶۰۰ دلار است. بنابراین، مگر اینکه وزن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها باشد، آلومینیوم می‌تواند راهگشا باشد. (اما فیبر کربن بسیار جالب است.)

پس با توجه به قیمت آن چه کسی باید این چیز را بخرد؟ البته کسی که بیشتر از زوم انجام می دهد از اتاق نشیمن تماس می گیرد. این یک سه پایه مسافرتی بسیار خوب برای کسانی است که به طور معمول با یک دوربین مناسب عکس می گیرند. این یک سر توپ صاف دارد و با تمام صفحات Peak Design و همچنین بیشتر صفحات به سبک Arca سازگار است. و پایه گوشی را تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید در داخل آن قرار می دهد.

و کل چیز به اندازه یک بطری آب تا می شود.

گران؟ آره اما همچنین عالی.

کاملاً عاقل: Joby GorillaPod

اگر به دنبال خرج کردن چند صد دلار برای خرید سه پایه نیستید (و من شما را سرزنش نمی کنم)، خط Joby GorillaPod یک گزینه عالی باقی می ماند

پاهای اختاپوسی (به هر حال من آنها را در سر خود می نامم) به شما امکان می دهد این سه پایه را تقریباً به هر چیزی وصل کنید. یک نرده. یک لامپ. یک پنکه سقفی جدی، دیوانه شو فقط به یاد داشته باشید که یک تلفن به ارزش چند صد دلار به انتهای آن متصل شده اید.

این واقعاً انعطاف پذیری – بدون جناس – است که باعث شده بعد از این همه سال، GorillaPod مورد علاقه طرفداران باشد. نسبتاً ارزان است. قابل گسترش است — با لوازم جانبی که آن را بهتر می کند و به آن اجازه می دهد حتی کارهای بیشتری انجام دهد. و برای گوشی ها یا دوربین های بدون آینه عالی است. اساساً هر کاری را که بخواهید به آن پرتاب کنید، انجام می دهد. و اگر تماس تعطیلات شما داغ شود، در صورت انتخاب پرتاب باید زنده بماند آی تی بجای.

فقط مطمئن شوید که یک ضمیمه برای تلفن خود دریافت کرده اید، نه فقط چیزی با پایه یک چهارم اینچی برای تلفن ها.

چوب سلفی بخشی: Sensyne

بعضی روزها سه پایه می خواهید. بعضی روزها یک چوب سلفی می خواهید. چوب سلفی سه پایه ۶۰ اینچی Sensyne… چیز (selfiepod؟) هر دو را انجام می دهد.

من از آن استفاده نکرده ام نمی توان با آن صحبت کرد. اما میدونی چیه؟ باحال به نظر میرسه. و مانند آلتون براون، من عاشق چند کار خوب هستم. همچنین به نوعی شبیه یک شمشیر نوری است که همیشه چیز خوبی است.

آمازون می گوید که از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا و “فرایند رنگ پخت پیانو درجه یک” ساخته شده است. من هرگز پیانویی را نشناختم که بتواند بپزد، اما شاید به اندازه کافی پیانو نمی شناسم. همچنین دارای یک کنترل از راه دور بلوتوث قابل جابجایی است تا بتوانید بدون نیاز به دویدن جلو و عقب روی گوشی خود عکس بگیرید و فیلم بگیرید، که قطعا چیز خوبی است.

و شاید مهمترین؟ قیمت مناسب.

توصیه های سردبیران







بنابراین با فرض اینکه شما یک Apple TV دارید – که هنوز هم انتخاب ما برای بهترین دستگاه پخش جریانی است که می توانید بخرید – و با فرض اینکه یک آیفون دارید، وقت آن است که یک سه پایه را بگیرید تا اتاق را واقعاً به هم ببندید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/living-room-tripod-thing-need/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *